Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

ΤΟ ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ ΜΑΣ !!!

Όπως αρκετοί στην πόλη μας , έτσι και εγώ θέλησα χθες το απόγευμα να επισκεφτώ το λατρεμένο Μοσχοπόδι μας,για μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες,όπως ευτυχώς για πολλούς στην πόλη μας, το τρέξιμο! Είχα μάλιστα τη χαρά να συναντήσω έναν άνθρωπο από την όμορφη Θεσσαλονίκη που μένει ελάχιστο διάστημα , λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, και αυτός στην πόλη μας.Έδειξε μεγάλη χαρά όταν του εξέφρασα την επιθυμία μου να του δείξω καινούργια μονοπάτια για αυτόν,στο μεγαλύτερο περιαστικό άλσος της Ελλάδας (όχι που θα μας πουν για το Σειχ Σου...χαχα...)!!! Όλο καμάρι λοιπόν τον οδηγούσα σε μέρη όπου "δυστυχώς"δεν έχει δημιουργηθεί "κάτι" για να γίνουν γνωστά σε πιο πολλούς...Όμως και μάλιστα προς μεγάλη μου έκπληξη τα πιο πολλά από αυτά ήταν απροσπέλαστα.Βεβαίως το θέμα αφορά κυρίως άλλους που σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης χρειαστεί να φτάσουν σε κάποιο σημείο από αυτά.Οφείλω να αναγνωρίσω ότι σχεδόν ποτέ δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο θέαμα και ότι είμαι σίγουρους ότι οι αρμόδιες αρχές θα πράξουν σύντομα τα απαραίτητα ώστε όλοι οι δασικοί δρόμοι-μονοπάτια να είναι προσβάσιμα και προσπελάσιμα !!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: