Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Δήλωση Σταμάτη Χαλβατζή για τις Εκλογές

Σίγουρα οι προσωπικές γνωριμίες, οι συγγένειες και οι κομματικές επιρροές θα παίξουν το ρόλο τους.
Αναγνωρίζω στη κάθε μια και στο καθένα από σας, την καλή σας πρόθεση και την αγωνία σας για το μέλλον του Δήμου μας, που φυσικά είναι άμεσα συνδεδεμένο και με την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής όλων.
Με δεδομένο ότι τα προβλήματα στο Δήμο μας είναι πάρα πολλά και γνωρίζοντας την δική μας προσπάθεια στο Δημοτικό Συμβούλιο, με την δημοτική παράταξη «Δήμος Θηβαίων – Ώρα Ευθύνης», από την θέση της αντιπολίτευσης, θέλω να μοιρασθώ μαζί σας ορισμένες σκέψεις, που αφορούν στην δική μου συμμετοχή σε αυτές τις εκλογές.
Αρκετό καιρό πριν κατέθεσα την υποψηφιότητα μου ως Δήμαρχος, με την παράταξη «Δήμος Θηβαίων – Ώρα Ευθύνης». Λόγοι ανεξάρτητοι της θελήσεως μου, σε συνδυασμό με υπερφίαλες φιλοδοξίες πρώην συνεργατών μου, με ανάγκασαν να αποσύρω την υποψηφιότητά μου, καθοδηγούμενος από αίσθημα ευθύνης και συνέπειας απέναντι στους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν το προηγούμενο διάστημα.
Μετά από αυτό και ενώ η απόφαση μου ήταν να απέχω από τις προσεχείς εκλογές, η προσέγγιση πολλών φίλων από διαφορετικούς χώρους, αλλά και οι παραινέσεις απλών πολιτών που συναντούσα στο δρόμο, για το πόσο μεγάλη ευθύνη είχα και έχω, λόγω της προηγούμενης εμπειρίας μου, να συμμετέχω από οποιαδήποτε θέση στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο, ήταν συγκινητικές και με ανάγκασαν να αναθεωρήσω την αρχική μου απόφαση.
Η συμπόρευση στις προσεχείς εκλογές της παράταξης μας «Δήμος Θηβαίων – Ώρα Ευθύνης» , κατόπιν κοινής απόφασης όσων συνεχίζουν να συμμετέχουν, με τον συνδυασμό «Δημοτική Συνεργασία», αφορά αποκλειστικά στα δημοτικά δρώμενα και δεν έχει καμία άλλη προέκταση σε πολιτικές και κομματικές αναφορές.
Η «Δημοτική Συνεργασία Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο τον Ηλία Τραμπάκουλο, είναι καθαρά μια αυτοδιοικητική προσπάθεια, χωρίς κομματικές, πολιτικές ή άλλου είδους δεσμεύσεις και στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στην επίλυση των χρονιζόντων προβλημάτων του Δήμου μας και στην υλοποίηση του κοινού οράματος, για την ανάδειξη όλων των πλεονεκτημάτων του τόπου μας, με κορυφαίο τον αρχαιολογικό πλούτο και την παγκοσμίως γνωστή πολιτιστική μας κληρονομιά.
Ελάτε μαζί μας να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα και το Δήμο Θηβαίων πρωταγωνιστή στις εξελίξεις.


Σταμάτης Η. Χαλβατζής
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δημοκρατική Συνεργασία Ευθύνης


Δεν υπάρχουν σχόλια: