Οργή και αγανάκτηση από τους οδηγούς για την ποιότητα του οδοστρώματος
Τραγικό θάνατο βρήκαν ένας άνδρας και μια γυναίκα σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε, χθες το πρωί, στο 91ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής Οδού στις στροφές της Υλίκης στο ρεύμα προς Αθήνα.
Το περιστατικό συνέβη όταν η γυναίκα οδηγός ενός επιβατικού Ι.Χ έχασε τον έλεγχο λόγο της ολισθηρότητας του οδοστρώματος και προσέκρουσε στο προστατευτικό στηθαίο.
Η γυναίκα βγήκε αμέσως από το αυτοκίνητο ενώ ένας άλλος οδηγός που ακολουθούσε σταμάτησε για να την βοηθήσει. Την στιγμή εκείνη ένα μαύρο τζιπ τους παρέσυρε και τους δύο με αποτέλεσμα να τους τραυματίσει θανάσιμα.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά και σε κλάσματα δευτερολέπτου τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν συγκρούστηκαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα δύο από αυτά να τυλιχτούν στις φλόγες. Ευτυχώς όλοι όσοι επέβαιναν πρόλαβαν και τα εγκατέλειψαν χωρίς να πάθουν το παραμικρό.
Όπως είπε στους αστυνομικούς ο οδηγός του μαύρου τζιπ «δεν πρόλαβα να αντιδράσω και να ακινητοποιήσω το όχημα. Ο δρόμος ήταν ολισθηρός και δεν έπιασαν τα φρένα. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Ο οδηγός που κατέβηκε να βοηθήσει είχε κλείσει τον δρόμο και δεν μπόρεσα να κατευθύνω το αυτοκίνητο σε ασφαλές σημείο».
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δύο οχήματα της πυροσβεστικής υπηρεσίας Θήβας που έσβησαν την φωτιά ενώ μεγάλη ήταν και η δύναμη της Τροχαίας αυτοκινητοδρόμων προκειμένου να απομακρυνθούν εγκαίρως τα εμπλεκόμενα, στο τροχαίο, αυτοκίνητα.
Ο απολογισμός του τροχαίου δυστυχήματος είναι δύο νεκροί, δύο καμένα και τρία αυτοκίνητα με σοβαρές υλικές ζημιές.
ΦΟΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ
Ωστόσο το συγκεκριμένο σημείο και οι στροφές της Υλίκης ειδικότερα εμφανίζουν λόγο και της κακής ποιότητας οδοστρώματος μεγάλη ολισθηρότητα γεγονός που προκαλεί την αγανάκτηση των οδηγών. «Το κόστος από τις ανθρώπινες ζωές δεν ενδιαφέρει κανέναν. Που είναι η Πολιτεία; Γιατί στην Εθνική Οδό να μην υπάρχουν μόνιμα ασθενοφόρα, περιπολικά και Πυροσβεστικά ώστε να επεμβαίνουν άμεσα;» ρωτά με αγανάκτηση διερχόμενος αυτόπτης μάρτυρας οδηγός και συνεχίζει «Που είναι εργολάβος και το ΥΠΕΧΩΔΕ; Πόσα δισεκατομμύρια πληρώνουν οι Έλληνες στα διόδια; Τι κάνει η εταιρία που έχει αναλάβει τον δρόμο; Έκαναν τίποτα; Τίποτα δυστυχώς και σήμερα σκοτώθηκαν δύο άνθρωποι».
Τα ελλιπή μέτρα από την πλευρά του ιδιώτη, που εκμεταλλεύεται τον ΠΑΘΕ, επεσήμανε και ο αναπληρωτής Διοικητής της Τροχαίας αυτοκινητοδρόμων κ. Χαρίσης τονίζοντας ότι «είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που έχει επισημανθεί από την Υπηρεσία μας ποικιλοτρόπως και προς όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες. Μάλιστα κάναμε και σήμερα αναφορά με αφορμή τα πολλά τροχαία ατυχήματα που είχαμε κατά την διάρκεια των εορτών. Είναι ένα θέμα που εμείς σαν Τροχαία το έχουμε εξαντλήσει προς όλες τις κατευθύνσεις και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω».
Πάντως ο υπεύθυνος της Νέας Οδού που ήταν παρόν στο τραγικό συμβάν παίζοντας κρυφτό με τους δημοσιογράφους αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δήλωση για την ποιότητα της ασφάλτου αλλά και την ιδιότητα του αν και όλοι είδαν ότι συντόνιζε τα συνεργεία αποκατάστασης του οδοστρώματος,.
Απορίας άξιο βέβαια είναι πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα για το νέο κομμάτι της Εθνικής Οδού, που θα καταργήσει την διέλευση των οχημάτων από τις φονικές στροφές. «Αν το έργο τελειώσει σε πέντε χρόνια θα σκοτώνεται συνέχεια ο κόσμος; Δεν μπορούν να αλλάξουν την άσφαλτο;» αναρωτήθηκαν διερχόμενοι οδηγοί που μίλησαν στα ΜΜΕ.
1 σχόλιο:
Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ΠΑΛΙ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟ ΚΟΥΦΑΛΟΓΟ ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΕ ΚΩΣΤΑΚΗ ΔΡΟΜΟ
Δημοσίευση σχολίου