Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Πρόταση ΠΑΣΚ Βοιωτίας για Προγραμματισμό δράσης 2009


Α. Η θέση και ο ρόλος του Δημόσιου Σχολείου στη σύγχρονη πραγματικότητα και η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία ως Κοινωνικό αγαθό μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν πρώτη προτεραιότητα στο πολιτικό και κοινωνικό προβληματισμό. Στόχος μας είναι να θέσουμε το «Εκπαιδευτικό Ζήτημα» (αποφάσεις και πλαίσιο διεκδικήσεων 13ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ) στο προσκήνιο:
Γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, η Δημόσια & Δωρεάν Παιδεία πρώτη προτεραιότητα για την ελληνική πολιτεία,
Ποιοτικό και σύγχρονο δημόσιο σχολείο για όλους,
Κοινωνική και οικονομική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού
Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΛΜΕ ανακτά ενεργό ρόλο και δράσεις στη τοπική κοινωνία:
Πραγματοποιεί, άμεσα, συναντήσεις με τους Συλλόγους Δασκάλων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης για την οργάνωση και το συντονισμό κοινής δράσης
Πραγματοποιεί, άμεσα, συναντήσεις με τους τοπικούς ιατρικούς και φαρμακευτικούς συλλόγους για το θέμα των συμβάσεων του ΟΠΑΔ (Οργανισμού Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου)
Πραγματοποιεί (μέχρι τέλους Φεβρουαρίου 2009) συναντήσεις ενημέρωσης με όλους τους θεσμικούς τοπικούς φορείς: με την Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση, με Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, με το Επιμελητήριο Βοιωτίας, με την τοπική Εκκλησία κ.α.
Διοργανώνει ημερίδες ενημέρωσης και πληροφόρησης, προβληματισμού και διαλόγου
Αναπτύσσει εναλλακτικές μορφές ενημέρωσης και δράσης (διανομή έντυπου υλικού σε κεντρικά σημεία , ανάρτηση αεροπανό, έκδοση αφίσας ΕΛΜΕ, κ.α.)
Β. H ΕΛΜΕ αναδεικνύει και παρεμβαίνει σε τοπικά εκπαιδευτικά θέματα (σχολική στέγη τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης στο νομό κ.α.)
Γ. H ΕΛΜΕ βρίσκεται με συνέπεια δίπλα στον συνάδελφο εκπαιδευτικό και πραγματοποιεί τακτικές προγραμματισμένες επισκέψεις στις σχολικές μονάδες για ενημέρωση και συζήτηση. Ελέγχει την Διοίκηση όπου απαιτείται και παρεμβαίνει ενεργά.
Δ. H ΕΛΜΕ διεκδικεί τα αιτήματα του κλάδου συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις της ΟΛΜΕ. Προετοιμάζει και οργανώνει τον απεργιακό αγώνα και άλλες μορφές δράσης, εξασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για την αξιοπιστία, το δυναμισμό και την επιτυχία τους. Η ΕΛΜΕ συντονίζεται με τον εκπαιδευτικό κόσμο, δεν σύρει το κλάδο σε «παραδοσιακές» απεργίες με διαδικασίες συνδικαλιστικής παρακμής και πενιχρά ποσοστά συμμετοχής. Η ΕΛΜΕ πραγματώνει ένα συνδικαλισμό αυτόνομο και όχι γραφειοκρατικό.
Την πρόταση κατέθεσαν οι κ.κ. Βαζούρας Σπύρος, Χρήστος Χρήστου & Δημητρίου Λουκάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: