Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

ΣΤΡΟΦΕΣ ΥΛΙΚΗΣ - Πολλαπλές καραμπόλες με έναν τραυματία



«Το σημείο είναι άκρως επικίνδυνο» τονίζουν οι οδηγοί και η Τροχαία

Έτρεχαν και δεν…έφταναν, το μεσημέρι του Σαββάτου, οι αστυνομικοί του τμήματος Τροχαίας Διοδίων του Σχηματαρίου προκειμένου να επέμβουν στις πολλαπλές καραμπόλες που έγιναν στις στροφές της Υλίκης.
Συνολικά από το απόγευμα του Σαββάτου, έγιναν τέσσερις καραμπόλες, με έναν ελαφρά τραυματία, ενώ ενεπλάκησαν συνολικά εννέα αυτοκίνητα.
Τα κυριότερα αίτια είχαν να κάνουν με το ψιλόβροχο που έπεφτε και που μετέτρεψε το οδόστρωμα σε πίστα πατινάζ, η υπερβολική ταχύτητα αλλά και η απροσεξία των οδηγών.
Η τροχαία συνιστά ιδιαίτερη προσοχή στους οδηγούς που κινούνται ή πρόκειται να κινηθούν στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας από το ύψος της Θήβας μέχρι και την έξοδο Ακραιφνίου καθώς το συγκεκριμένο τμήμα έχει γίνει η αφορμή για εκατοντάδες ατυχήματα με τραγικές συνέπειες, δυστυχώς σε αρκετά τροχαία ατυχήματα.
Μάλιστα τα 10 αυτά περίπου χιλιόμετρα του Εθνικού οδικού δικτύου γίνονται ιδιαίτερα επικίνδυνα για τους οδηγούς όταν επικρατεί ψιλόβροχο και το οδόστρωμα είναι βρεγμένο.
Να σημειώσουμε ότι οι στροφές της Υλίκης έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόμος των τροχονόμων και των διερχόμενων οδηγών που γνωρίζουν τους κινδύνους που εγκυμονούν.
«Είναι τόσο επικίνδυνο αυτό το κομμάτι της Εθνικής οδού που δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις. Οι στροφές μειώνουν την ορατότητα και μπορείς άνετα να προκαλέσεις και νέο ατύχημα ή να πέσεις πάνω σε καραμπόλα. Είναι άμεση ανάγκη να ληφθούν επιπλέον μέτρα έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες της παράκαμψης» ανάφερε στην Σκυτάλη διερχόμενος οδηγός που παραλίγο το όνομα του να γραφτεί στην μακρά λίστα με τους εμπλεκόμενους σε τροχαία ατυχήματα.
Ωστόσο οι αστυνομικοί Β’ Αυτοκινητοδρόμων (Τροχαίας Σχηματαρίου) έσπευσαν άμεσα σε όλες τις καραμπόλες προκειμένου να μην υπάρξουν και νέα ατυχήματα ενώ απομάκρυναν έγκαιρα όλα τα οχήματα από το οδόστρωμα για να συνεχιστεί κανονικά η επιστροφή των εκδρομέων.
Πάντως λύση στο πρόβλημα αναμένεται να δώσει η διάνοιξη νέου τμήματος της ΠΑΘΕ που θα καταργήσει την διέλευση των οχημάτων από τις θανατηφόρες στροφές. Ωστόσο κανείς δεν γνωρίζει το ακριβές χρονοδιάγραμμα κατασκευής και παράδοσης του έργου ενώ κάποιοι μιλούν για εκτέλεση εργασιών με ρυθμούς… χελώνας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: