Κομμάτι κομμάτι και με ρυθμούς χελώνας συμπληρώνεται το δύσκολο παζλ του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, το δίκτυο του οποίου στο σύνολό του είχε προγραμματιστεί αρχικά να ολοκληρωθεί ώς το 2010, ενώ τώρα αυτό παραπέμπεται για το 2014! Μετά τις καθυστερημένες επεκτάσεις του δικτύου προς την Κόρινθο και το Κιάτο, οι επόμενες σημαντικές στάσεις του προαστιακού σιδηροδρόμου θα είναι τον ερχόμενο Ιούλιο, στην Οινόη και τη Χαλκίδα, προσθέτοντας στο σημερινό δίκτυό του άλλους 13 σταθμούς, που θα εξυπηρετούν τις καθημερινές μετακινήσεις χιλιάδων κατοίκων της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας. Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να λειτουργήσει και το κομμάτι του Προαστιακού από την Οινόη προς τη Θήβα, με άλλους τέσσερις σταθμούς, ολοκληρώνοντας έτσι τις προς Βορράν επεκτάσεις του.
Η επέκταση του Προαστιακού προς τη Χαλκίδα- αρχικά είχε προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2006-περιλαμβάνει τη βελτίωση της υπάρχουσας διπλής γραμμής (έως τα όρια της Χαλκίδας) προκειμένου να αποκτήσουν τα τρένα υψηλές ταχύτητες, ενώ βελτιώσεις γίνονται και στους υπάρχοντες σταθμούς. Ώς το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί και το έργο της ηλεκτροκίνησης- σηματοδότησης της γραμμής. Η διαδρομή Χαλκίδα- Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) θα καλύπτεται μέσα σε 48 λεπτά από δύο συρμούς την ώρα.
Επίσης, η επέκταση προς τη Θήβα ήταν προγραμματισμένη να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2006! Στο τμήμα προς τη Θήβα, στην υπάρχουσα διπλή γραμμή γίνονται εργασίες βελτίωσης του δικτύου, ενώ ανακατασκευάζονται πλήρως όλοι οι σταθμοί. Όλα τα έργα στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ Θήβας, μήκους 100 χλμ. υμπεριλαμβανομένων της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης, προβλέπεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του χρόνου. Πάνω στο δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου θα κινούνται και όλα τα Ιντερσίτι του ΟΣΕ με κατεύθυνση τη Βόρεια Ελλάδα, τα οποία όμως δεν θα κάνουν στάσεις στο δίκτυο του Προαστιακού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου