Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Προκηρύχθηκε η μελέτη του τμήματος Μπράλου – Άμφισσας


Η ΕΥΔΕ – Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ προχώρησε στην προκήρυξη της σύμβασης εκπόνησης μελέτης με τίτλο «Ολοκλήρωση μελετών βελτίωσης οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο στο τμήμα Μπράλος - Άμφισσα» και προεκτιμώμενο ύψος 4.999.216,84 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Το φυσικό αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για τη βελτίωση / διαπλάτυνση ή και νέα χάραξη όπου απαιτείται, του οδικού τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα», ώστε να κατασκευασθεί δίιχνη αρτηρία ενιαίας επιφάνειας κυκλοφορίας. Η αρχή του μελετώμενου τμήματος βρίσκεται επί της υφιστάμενης οδού, αμέσως μετά τον οικισμό Μπράλου και το πέρας επί της υφιστάμενης οδού, πριν από την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Αποτελείται από δύο υποτμήματα συνολικού μήκους 30 χιλιομέτρων περίπου:
Υποτμήμα 1:Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς, μήκους 6,0km περίπου, από Χ.Θ.0+000 έως Χ.Θ.6+000.
Υποτμήμα 3:Τέλος Παράκαμψης Γραβιάς – Άμφισσα, μήκους 24,0km περίπου, από Χ.Θ.8+000 έως Χ.Θ.32+000.
Η μελέτη είναι ενταγμένη στο ΕΠ-ΟΑΛΑΑ του Γ’ ΚΠΣ ( Μέτρο 3.6) και συγχρηματοδοτείται από το ΕΤΠΑ σε ποσοστό 75% και από Εθνικούς Πόρους σε ποσοστό 25%. Ο διαγωνισμός θα ανατεθεί με ανοικτή διαδικασία και κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. Η προθεσμία υποβολής προσφορών λήγει στις 26.05.2009 και ώρα 10:00, οπότε θα ανοιχτούν οι προσφορές σε δημόσια συνεδρίαση της Επιτροπής Διαγωνισμού στην Αθήνα. Η προθεσμία εκτέλεσης της μελέτης είναι 14 μήνες.
Εξ αφορμής της προκήρυξης της μελέτης, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Ιωάννης Μπούγας έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Μετά τη δημοπράτηση και ανάθεση σε μελετητή του τμήματος Ιτέας – Ναυπάκτου, δημοπρατείται και η μελέτη του ιδιαίτερα σημαντικού όσο και τεχνικά δυσχερούς τμήματος Μπράλου – Άμφισσας του διαγώνιου άξονα Λαμίας – Ιτέας – Αντιρρίου. Υλοποιείται, με αυτόν τον τρόπο, σταδιακά η μελέτη και κατασκευή ενός σπουδαιότατου έργου για την άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης του νομού μας και την ανάδειξή του σε μεταφορικό κόμβο μεταξύ κεντρικής και δυτικής Ελλάδος, με πολλαπλά οφέλη για την τοπική αλλά και την εθνική οικονομία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: