Θέμα ημερών είναι, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ Σταμάτη Χαλβατζή, η λειτουργία του διυλιστηρίου που θα εξασφαλίσει καθαρό πόσιμο νερό από τον Μόρνο.
«Βρισκόμαστε στις εγκαταστάσεις του διυλιστηρίου της Θήβας. Είμαστε στο στάδιο προσαρμογής των αγωγών που θα διοχετεύουν το νερό. Θα βαφτούν τα καζάνια επεξεργασίας, θα τοποθετηθούν τα ηλεκτρομηχανολογικά εξαρτήματα. Η διαβεβαίωση του εργολάβου είναι ότι μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου το έργο θα είναι έτοιμο να δώσει νερό στη Θήβα» είπε ο Στ. Χαλβατζής ο οποίος στη συνέχεια σημείωσε ότι «έτσι λύνεται ένα μεγάλο πρόβλημα για τους συμπολίτες μας και τον Δήμο μας».
Μάλιστα ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΘ απάντησε και στα περί καθυστέρησης εκτέλεσης του έργου λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πολλοί βιάστηκαν να πουν ότι καθυστερήσαμε την υλοποίηση του έργου. Η κατασκευή του γίνεται εντός του χρονοδιαγράμματος. Πρέπει να σας πω ότι μιλάμε για ένα έργο πνοής για την περιοχή μας και για τα επόμενα 100 χρόνια θα αποτελεί πρότυπο λειτουργίας καθώς είναι από τα λίγα τέτοια διυλιστήρια που υπάρχουν στην Ελλάδα. Επισκεφθήκαμε και είδαμε το αντίστοιχο διυλιστήριο της Βιομηχανικής ζώνης της Πάτρας το οποίο είναι μικρότερης δυναμικότητας από το δικό μας» .
Τέλος τόνισε ότι η ΔΕΥΑΘ διασφάλισε τους καλύτερους όρους κατασκευής δηλώνοντας σίγουρος ότι πρόκειται για ένα από τα πιο σύγχρονα διυλιστήρια της χώρας.
«Βρισκόμαστε στις εγκαταστάσεις του διυλιστηρίου της Θήβας. Είμαστε στο στάδιο προσαρμογής των αγωγών που θα διοχετεύουν το νερό. Θα βαφτούν τα καζάνια επεξεργασίας, θα τοποθετηθούν τα ηλεκτρομηχανολογικά εξαρτήματα. Η διαβεβαίωση του εργολάβου είναι ότι μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου το έργο θα είναι έτοιμο να δώσει νερό στη Θήβα» είπε ο Στ. Χαλβατζής ο οποίος στη συνέχεια σημείωσε ότι «έτσι λύνεται ένα μεγάλο πρόβλημα για τους συμπολίτες μας και τον Δήμο μας».
Μάλιστα ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΘ απάντησε και στα περί καθυστέρησης εκτέλεσης του έργου λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πολλοί βιάστηκαν να πουν ότι καθυστερήσαμε την υλοποίηση του έργου. Η κατασκευή του γίνεται εντός του χρονοδιαγράμματος. Πρέπει να σας πω ότι μιλάμε για ένα έργο πνοής για την περιοχή μας και για τα επόμενα 100 χρόνια θα αποτελεί πρότυπο λειτουργίας καθώς είναι από τα λίγα τέτοια διυλιστήρια που υπάρχουν στην Ελλάδα. Επισκεφθήκαμε και είδαμε το αντίστοιχο διυλιστήριο της Βιομηχανικής ζώνης της Πάτρας το οποίο είναι μικρότερης δυναμικότητας από το δικό μας» .
Τέλος τόνισε ότι η ΔΕΥΑΘ διασφάλισε τους καλύτερους όρους κατασκευής δηλώνοντας σίγουρος ότι πρόκειται για ένα από τα πιο σύγχρονα διυλιστήρια της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου