Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Από Αύγουστο τα διόδια σε Μαλακάσα-Αυλώνα


Το ίδιο διάστημα έτοιμα στροφές Υλίκης και το τμήμα Ριτσώνα-Θήβα

Από τον Αύγουστο προβλέπεται να τεθούν σε λειτουργία δύο νέοι σταθμοί διοδίων στο τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας. Τα νέα σημεία είσπραξης κατασκευάζονται με εντατικούς ρυθμούς τις τελευταίες ημέρες στους κόμβους Μαλακάσας και Αυλώνα.
Για τις ανάγκες των έργων αποψιλώθηκε ένα δασύλλιο στη διασταύρωση με την οδό Σφενδάλης, παρά τις αντιδράσεις των κατοίκων της γύρω περιοχής. Τα νέα διόδια θα επιβαρύνουν περίπου 100.000 οδηγούς που ζουν ή εργαζόνται στη βορειοανατολική Αττική, καθώς και στις κοντινές περιοχές της Εύβοιας και της Βοιωτίας.
Η δημοτική αρχή της Μαλακάσας, καθώς και επτά φορείς της περιοχής οργανώνουν την Κυριακή στις 11 π.μ. συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο «Ατλαντίς», στον Ωρωπό. Την πρόσκληση υπογράφουν ο δήμαρχος Κ. Λίτσας, οι νομαρχιακοί σύμβουλοι Ιωάννα Στεργίου και Καλλιόπη Μετοχιάτη, ο δημοτικός σύμβουλος Ωρωπού Β. Ηλιάσκος, η ομοσπονδία συλλόγων Ωρωπού, οι εμπορικοί σύλλογοι Ωρωπού και Χαλκουτσίου, ο σύλλογος οικισμού Σφενδάλης, ο γυμναστικός σύλλογος Ωρωπού και οι σύλλογοι γονέων-κηδεμόνων της πόλης.
Η πύκνωση των διοδίων γίνεται από την κοινοπραξία που έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιονίας οδού που θα συνδέει το Αντίρριο με τα Γιάννενα, καθώς και τη συντήρηση του τμήματος Μεταμόρφωση-Σκάρφεια μήκους 170 χλμ., εισπράττοντας για 30 χρόνια τα έσοδα από τα διόδια με βάση τη σύμβαση που προώθησε ο κ. Σουφλιάς στα τέλη του 2007. Το θέμα είχε αποκαλύψει τον Μάρτιο η «Ε», προκαλώντας το προσωρινό «πάγωμα» των ρυθμίσεων που προβλέπουν σταδιακή αύξηση των σημείων πύκνωσης κατά 12. Μέσα στα όρια του νομού Αττικής, εκτός από τους σταθμούς που λειτουργούν από δεκαετίες στις Αφίδνες, το Σχηματάρι και τα Οινόφυτα, θα προστεθούν σε ένα δίμηνο οι δύο νέοι σταθμοί στη Μαλακάσα και τον Αυλώνα, ενώ σταδιακά ως τον Αύγουστο του 2010 θα τεθούν σε λειτουργία άλλοι δύο στις περιοχές Βαρυμπόμπη και Άγιος Στέφανος.
Οι σταθμοί θα είναι «πλευρικοί» και θα λειτουργούν κοντά στους ανισόπεδους κόμβους του παράπλευρου οδικού δικτύου, που χρησιμοποιούν κάτοικοι αλλά κυρίως οδηγοί φορτηγών και άλλων μεγάλων οχημάτων για να αποφεύγουν την πληρωμή διοδίων. Μετά την «τσουχτερή» αύξηση, που ισχύει από τον Απρίλιο του 2008, η κίνηση στους λειτουργούντες σταθμούς έχει μειωθεί περίπου κατά 15%, ενώ στις ώρες αιχμής σχηματίζονται ουρές στους τοπικούς δρόμους.
Με βάση τη σύμβαση που έχει υπογράψει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, ως τον Αύγουστο η κοινοπραξία οφείλει να επισκευάσει το οδόστρωμα της εθνικής οδού και ως τον ερχόμενο Αύγουστο πρέπει να έχει κατασκευάσει τα νέα τμήματα στις στροφές της Υλίκης (97ο χλμ.) και το τμήμα Ριτσώνα-Θήβα. Πρόκειται επίσης να εφαρμόσει τη χιλιομετροχρέωση, με τους οδηγούς να πληρώνουν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν στον εθνικό δρόμο.
Απο το enet.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα που θα πάει η κατάσταση αυτή με τα διόδια βρε σεις.
Και στις στροφές της Υλίκης διόδια.

Καλύτερα με το τρένο να πηγαίνουμε στην Αθήνα.

Έλεος !!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΙΣ ΥΛΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΛΟΓΩ ΕΛΕΙΨΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ