Ολοκληρώθηκε το έργο αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής από την Οινόη έως την Χαλκίδα και ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Σε λίγες ημέρες, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για εμπορική χρήση τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 έως τις 10 το πρωί και από τις 6 έως το 12 το βράδυ. Τις υπόλοιπες ώρες θα εκτελούνται και οι τελευταίες εργασίες εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης. Εκτιμάται ότι οι εργασίες αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί περί τα μέσα Ιουλίου οπότε η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για κανονικά δρομολόγια όλο το 24ωρο.
Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά.
Τα τρένα θα διανύουν μία απόσταση 22 χιλιομέτρων από την Οινόη έως την Χαλκίδα με ενδιάμεσους σταθμούς , το Παντείχι, και την Αυλίδα, ενώ σύντομα θα δοθούν στην κυκλοφορία και τρεις ακόμη σταθμοί στο Καλοχώρι, τον Αη-Γιώργη και το Στενό.
Εκτιμάται ότι η λειτουργία του Προαστιακού θα εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας.
Πρόκειται για την τρίτη γραμμή του Προαστιακού μετά το Αεροδρόμιο και το Κιάτο ο οποίος συνολικά διακινεί ετησίως περισσότερους από 7 εκατομμύρια επιβάτες. Η επόμενη επέκταση του προαστιακού θα είναι η Θήβα.(απο το Halkida.tv)
Στο μεταξύ σε δηλώσεις του, χθές, ο πρώην Υπουργός Ευάγγελος Μπασιάκος σημείωσε: "Όπως είναι γνωστό, ανάλογα με την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων ολοκληρώθηκε ο προαστιακός για την Κόρινθο και την Χαλκίδα. Επόμενο βήμα, ανάλογα με τις πληθυσμιακές δυνατότητες και την προσδοκούμενη επιβατική κίνηση, θα είναι η σύνδεση του προαστιακού με τη Θήβα ώστε αργότερα να προχωρήσει το έργο και προς την Λιβαδειά. Θεωρώ ότι το πολύ σημαντικό έργο που έχει σχεδιαστεί απο καιρό και θα υλοποιηθεί συντομότατα, θα φέρει την Θήβα πιο μπροστά αφού θα διευκολύνει την πρόσβαση και θα την καταστήσει ουσιαστικά προάστειο της Αθήνας"
Σε λίγες ημέρες, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για εμπορική χρήση τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 5 έως τις 10 το πρωί και από τις 6 έως το 12 το βράδυ. Τις υπόλοιπες ώρες θα εκτελούνται και οι τελευταίες εργασίες εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης. Εκτιμάται ότι οι εργασίες αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί περί τα μέσα Ιουλίου οπότε η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για κανονικά δρομολόγια όλο το 24ωρο.
Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά.
Τα τρένα θα διανύουν μία απόσταση 22 χιλιομέτρων από την Οινόη έως την Χαλκίδα με ενδιάμεσους σταθμούς , το Παντείχι, και την Αυλίδα, ενώ σύντομα θα δοθούν στην κυκλοφορία και τρεις ακόμη σταθμοί στο Καλοχώρι, τον Αη-Γιώργη και το Στενό.
Εκτιμάται ότι η λειτουργία του Προαστιακού θα εξυπηρετεί χιλιάδες κατοίκους της Βορειοανατολικής Αττικής, της Βοιωτίας και της Εύβοιας.
Πρόκειται για την τρίτη γραμμή του Προαστιακού μετά το Αεροδρόμιο και το Κιάτο ο οποίος συνολικά διακινεί ετησίως περισσότερους από 7 εκατομμύρια επιβάτες. Η επόμενη επέκταση του προαστιακού θα είναι η Θήβα.(απο το Halkida.tv)
Στο μεταξύ σε δηλώσεις του, χθές, ο πρώην Υπουργός Ευάγγελος Μπασιάκος σημείωσε: "Όπως είναι γνωστό, ανάλογα με την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων ολοκληρώθηκε ο προαστιακός για την Κόρινθο και την Χαλκίδα. Επόμενο βήμα, ανάλογα με τις πληθυσμιακές δυνατότητες και την προσδοκούμενη επιβατική κίνηση, θα είναι η σύνδεση του προαστιακού με τη Θήβα ώστε αργότερα να προχωρήσει το έργο και προς την Λιβαδειά. Θεωρώ ότι το πολύ σημαντικό έργο που έχει σχεδιαστεί απο καιρό και θα υλοποιηθεί συντομότατα, θα φέρει την Θήβα πιο μπροστά αφού θα διευκολύνει την πρόσβαση και θα την καταστήσει ουσιαστικά προάστειο της Αθήνας"
2 σχόλια:
Δυστηχώς δεν ειναι τόσο ρόδινα τα πράγματα ρίξε μια ματιά στο site των επιβατών του προαστιακού. Διαβάστε
εδώ τα σχόλια
Δημοσίευση σχολίου