Μεγάλη σε έκταση επίθεση στο πορτοφόλι μας, όλων των χρηστών κινητών τηλεφώνων, από δεκάδες εταιρείες – παρόχων Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, οι οποίες ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και ανθούν με παραπλανητικές προβολές μηνυμάτων , αντλώντας σημαντικά ποσά στα κινητά μας , από επαναλαμβανόμενες αποστολές μηνυμάτων, διότι παραπλανηθήκαμε και δώσαμε μέσω του ΙΝΤΕΡΝΕΤ τα στοιχεία του κινητού μας.
Πολλές καταγγελίες έχουν γίνει τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε εθνικό επίπεδο , για την παραπλανητική προβολή των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης που παρέχονται μέσω αποστολής και λήψης SMS από τους σύντομους (πενταψήφιους) κωδικούς της σειράς 54ΧΧΧ .
Χιλιάδες συνδρομητών καθημερινά , σε επίπεδο χώρας, δέχονται τέτοιες υπηρεσίες , κυρίως μηνύματα που χρεώνονται πανάκριβα . Θύματα αυτής της ιστορίας είναι κυρίως νέα παιδιά και γυναίκες , που περαπλανώνται από ερωτήσεις –μηνύματα πχ θέλετε να μάθετε το ΙQ σας.
Για την πληρέστερη ενημέρωση και προστασία των καταναλωτών συστήνουμε:
-Μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας σε ιστοσελίδα, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνδέουν συνδρομητικές υπηρεσίες.
-Ένα συχνό μοντέλο Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι οι συνδρομητικές υπηρεσίες για τις οποίες ενδέχεται να πληρώνετε ένα ποσό εφάπαξ ή ανα εβδομάδα, για να λαμβάνετε υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα είναι η τακτική λήψη wallpaper, ή η συχνή αγορά ringtones. Τα συνδρομητικά μοντέλα των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης διαφέρουν ανα πάροχο.
-Διαβάστε προσεκτικά όλους τους όρους της διαφημιστικής καταχώρισης, προκειμένου να πληροφορηθείτε αν αφορά συνδρομητική υπηρεσία ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται σε περισσότερα από 1 sms κλπ.
-Η χρέωση στο SMS μιας Υπηρεσίας Πολυμεσικής Πληροφόρησης μπορεί να αφορά είτε την αποστολή ή τη λήψη του SMS. Η χρέωση με τη λήψη του SMS αφορά συνήθως τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος το οποίο παρουσιάζεται στη διαφημιστική καταχώριση, είναι αυτό με το οποίο θα πρέπει να χρεωθείτε για την υπηρεσία, ανεξάρτητα αν ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σας χρεώνει με το εισερχόμενο ή εξερχόμενο SMS
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, οι Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης υποχρεούνται να διαθέτουν γραμμή βοήθειας/παραπόνων (help line). Όχι πρόσθετης χρέωσης, η οποία πρέπει να αναφέρετε στις ανακοινώσεις-διαφημίσεις της υπηρεσίας. Συγκρατήστε τον αριθμό αυτό για την εξυπηρέτησή σας.
Ο Αντινομάρχης Βοιωτίας
Λουκάς Καράντζαλης
Πολλές καταγγελίες έχουν γίνει τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε εθνικό επίπεδο , για την παραπλανητική προβολή των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης που παρέχονται μέσω αποστολής και λήψης SMS από τους σύντομους (πενταψήφιους) κωδικούς της σειράς 54ΧΧΧ .
Χιλιάδες συνδρομητών καθημερινά , σε επίπεδο χώρας, δέχονται τέτοιες υπηρεσίες , κυρίως μηνύματα που χρεώνονται πανάκριβα . Θύματα αυτής της ιστορίας είναι κυρίως νέα παιδιά και γυναίκες , που περαπλανώνται από ερωτήσεις –μηνύματα πχ θέλετε να μάθετε το ΙQ σας.
Για την πληρέστερη ενημέρωση και προστασία των καταναλωτών συστήνουμε:
-Μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας σε ιστοσελίδα, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά στην ιστοσελίδα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνδέουν συνδρομητικές υπηρεσίες.
-Ένα συχνό μοντέλο Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι οι συνδρομητικές υπηρεσίες για τις οποίες ενδέχεται να πληρώνετε ένα ποσό εφάπαξ ή ανα εβδομάδα, για να λαμβάνετε υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα είναι η τακτική λήψη wallpaper, ή η συχνή αγορά ringtones. Τα συνδρομητικά μοντέλα των Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης διαφέρουν ανα πάροχο.
-Διαβάστε προσεκτικά όλους τους όρους της διαφημιστικής καταχώρισης, προκειμένου να πληροφορηθείτε αν αφορά συνδρομητική υπηρεσία ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται σε περισσότερα από 1 sms κλπ.
-Η χρέωση στο SMS μιας Υπηρεσίας Πολυμεσικής Πληροφόρησης μπορεί να αφορά είτε την αποστολή ή τη λήψη του SMS. Η χρέωση με τη λήψη του SMS αφορά συνήθως τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος το οποίο παρουσιάζεται στη διαφημιστική καταχώριση, είναι αυτό με το οποίο θα πρέπει να χρεωθείτε για την υπηρεσία, ανεξάρτητα αν ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σας χρεώνει με το εισερχόμενο ή εξερχόμενο SMS
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, οι Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης υποχρεούνται να διαθέτουν γραμμή βοήθειας/παραπόνων (help line). Όχι πρόσθετης χρέωσης, η οποία πρέπει να αναφέρετε στις ανακοινώσεις-διαφημίσεις της υπηρεσίας. Συγκρατήστε τον αριθμό αυτό για την εξυπηρέτησή σας.
Ο Αντινομάρχης Βοιωτίας
Λουκάς Καράντζαλης
2 σχόλια:
Λουκά
ειπαμε να αυτοδιαφημιζομαστε αλλά με όρια.
Πολυ σωστός ο Ανώνυμος 9:04
Δημοσίευση σχολίου