Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

"Κόλλησε" η κατασκευή της Θηβών-Ελευσίνας


Σε γρανάζια της γραφειοκρατίας και των κακοτεχνιών του εργολάβου έχει μπλέξει η παλαιά εθνική οδός Ελευσίνας – Θήβας και σήμερα δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου.
Ο υπουργός Υποδομών είπε χθες στη Βουλή ότι πρόκειται για "πολύπαθο έργο" και ο Θανάσης Λεβέντης συμφώνησε και πρόσθεσε ότι είναι "δρόμος εφιάλτης" και "καθημερινό δράμα", σημειώνοντας ότι την Κυριακή σκοτώθηκαν 2 νέα παιδιά. Ο Δ. Ρέππας είπε ότι ο μειοδότης εξέπεσε επειδή δεν μπορούσε να ανταποκριθεί. Στις υποχρεώσεις του και το υπουργείο προχώρησε σε νέα δημοπράτηση. Όμως το Ελεγκτικό Συνέδριο που αποφάσισε να μην υπάρξει νέα σύμβαση, θεωρώντας ότι κακώς εξέπεσε ο προηγούμενος μειοδότης! Έτσι οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών υποχρεώνονται να συμμορφωθούν με τις υποδείξεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
"Δεν έχει γίνει κατανοητό πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο", σχολίασε ο Θ. Λεβέντης σημειώνοντας ότι "είναι ο μόνος συνδετήριος άξονας ανάμεσα στις δύο εθνικές οδούς" και ότι η βαριά κυκλοφορία κατευθύνεται σχεδόν αναγκαστικά εκεί. Υπογράμμισε ακόμη ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ότι "το έργο που ξεκίνησε ο εργολάβος έκανε τα πράγματα χειρότερα απʼ ότι ήταν. Αν είναι ίδιος φοβούμαι ότι θα γίνουν ακόμα χειρότερα".
Παράλληλα ο Θ. Λεβέντης έθεσε και το ζήτημα της κατασκευής του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας με νησίδα Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, ο οποίος, όπως έχει δηλώσει στη Βουλή ο τ. υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος είναι προγραμματισμένος. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επεσήμανε ότι παρεμβαίνουν οι εταιρείες είσπραξης διοδίων της εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης που έχουν διαβεβαιώσεις ότι δεν θα γίνει η Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη διότι θα χάνουν διόδια. Ο υπουργός δεν απάντησε στο θέμα, αλλά αναφέρθηκε στην ανάγκη "να δώσουμε αποστομωτική απάντηση σε όσους μένουν δικαιολογημένα καχύποπτοι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: