Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Ακόμα φτιάχνεται η Ελευσίνας-Θήβας


Σε «γεφύρι της Αρτας» έχει εξελιχθεί ο εκσυγχρονισμός της παλιάς εθνικής οδού Ελευσίνας-Θήβας, ένας δρόμος που ενώνει απευθείας τους δύο βασικούς εθνικούς δρόμους Αθηνών-Πατρών και Αθηνών-Θεσσαλονίκης, με παράκαμψη της Αττικής Οδού.
Είναι ένας δρόμος με μεγάλη κυκλοφορία, καθώς την προτιμούν οι οδηγοί μεγάλων φορτηγών, αλλά και όσοι κάνουν μικρές αποδράσεις προς τις παραλίες και τα χωριά της Βοιωτίας και της Δυτικής Αττικής. Οι συχνές στροφές και η έλλειψη διαχωριστικού στηθαίου ασφαλείας τον έχει αναδείξει ως έναν από τους επικίνδυνους δρόμους. Πριν από τρία χρόνια το τότε υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ είχε προγραμματίσει μικρές παρεμβάσεις, ώστε να αντιμετωπιστούν οι επικίνδυνες στροφές. Εχουν ώς τώρα διατεθεί περίπου 4 εκατ. ευρώ, αλλά οι αλλαγές έκαναν την κατάσταση... δυσκολότερη. Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι ο εργολάβος έχει κηρυχθεί έκπτωτος εδώ και αρκετούς μήνες. Τον Ιούλιο του 2009 έγινε και νέος διαγωνισμός για τα υπόλοιπα έργα, με προϋπολογισμό 2,8 εκατ. ευρώ, που όμως κηρύχθηκε άγονος. Ακολούθησε και νέος διαγωνισμός τον Αύγουστο, με προσωρινό μειοδότη που είχε προσφέρει έκπτωση 45% και είχε γίνει αποδεκτή από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ! Διαφορετική απόψη είχε το Ελεγκτικό Συνέδριο που μετά τον προκαταρκτικό έλεγχο ζήτησε να μην υπογραφεί η σύμβαση γιατί κατά την εξέταση των δικαιολογητικών του προσωρινού αναδόχου διαπίστωσε ελλείψεις.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών έχουν πάρει εντολή να συμμορφωθούν με τις υποδείξεις και να ανατεθεί το έργο με νόμιμες διαδικασίες ώστε να ολοκληρωθεί σε τέσσερις μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
«Ζητάμε την επαναχάραξη της εθνικής οδού, με νέα χάραξη στη διαδρομή Ελευσίνα-Υλίκη», επισημαίνει ο βουλευτής του ΣΥΝ Θανάσης Λεβέντης, που όμως αποκαλύπτει ότι ο σύγχρονος οδικός άξονας προσκρούει σε συμβάσεις που έχει υπογράψει η Πολιτεία με τους κατασκευαστές των αυτοκινητόδρομων στην Αττική.
Πηγή: Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια: