Σε νέους διαγωνισμούς για αυτοκινητόδρομους προχωρεί η κυβέρνηση ενώ στον αέρα βρίσκονται έργα αξίας περίπου 2 δισ. ευρώ που δημοπρατήθηκαν χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
Ακόμα, έως το καλοκαίρι θα ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση για την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου παραγωγής έργων, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν νέες δημοπρατήσεις έργων έως τότε. Το ίδιο διάστημα θα επιβληθούν διόδια στην Εγνατία Οδό. Εν τω μεταξύ ξεκίνησαν οι επαφές με τους παραχωρησιούχους προκειμένου να εξευρεθεί λύση για τη μείωση του κόστους διοδίων στους αυτοκινητόδρομους.
Αυτές ήταν μεταξύ άλλων οι βασικές αιχμές της χθεσινής -πρώτης ουσιαστικά- συνέντευξης Τύπου για τον τομέα των δημοσίων έργων του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και του υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη.
«Έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια των δυνατοτήτων μας», είπε ο κ. Ρέππας. Πρόκειται για έργα που ουσιαστικά παγώνουν για ένα χρονικό διάστημα, με τον κ. Ρέππα πάντως να τονίζει ότι το υπουργείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την υλοποίησή τους.
Ενδεικτικά, κάποια από αυτά τα έργα είναι ο άξονας Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, η οδός Λάρισας - Φαρσάλων, το φράγμα Αχυρών στην Αιτωλοακαρνανία κ.λπ.
Ακόμα, έως το καλοκαίρι θα ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση για την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου παραγωγής έργων, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν νέες δημοπρατήσεις έργων έως τότε. Το ίδιο διάστημα θα επιβληθούν διόδια στην Εγνατία Οδό. Εν τω μεταξύ ξεκίνησαν οι επαφές με τους παραχωρησιούχους προκειμένου να εξευρεθεί λύση για τη μείωση του κόστους διοδίων στους αυτοκινητόδρομους.
Αυτές ήταν μεταξύ άλλων οι βασικές αιχμές της χθεσινής -πρώτης ουσιαστικά- συνέντευξης Τύπου για τον τομέα των δημοσίων έργων του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και του υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη.
«Έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια των δυνατοτήτων μας», είπε ο κ. Ρέππας. Πρόκειται για έργα που ουσιαστικά παγώνουν για ένα χρονικό διάστημα, με τον κ. Ρέππα πάντως να τονίζει ότι το υπουργείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την υλοποίησή τους.
Ενδεικτικά, κάποια από αυτά τα έργα είναι ο άξονας Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, η οδός Λάρισας - Φαρσάλων, το φράγμα Αχυρών στην Αιτωλοακαρνανία κ.λπ.
Το υπουργείο, πάντως, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την υλοποίηση προγράμματος μικρών και μεσαίων έργων στην περιφέρεια, συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ, που θα εξασφαλιστούν από εθνικούς πόρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου