Από 15 Ιανουαρίου μέχρι 27 Φεβρουαρίου 2010….
Οι εκπτώσεις θα πραγματοποιηθούν όπως κάθε χρόνο, από την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου έως και το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010, (καθότι η κανονική ημέρα λήξης των εκπτώσεων ήτοι 28 Φεβρουαρίου συμπίπτει με Κυριακή αργία)!
Έτσι ανακοινώνει ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Θήβας, καλώντας όλους τους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν άφοβα τις αγορές τους, δείχνοντας για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη τους προς τις επιχειρήσεις της πόλης μας, εκμεταλλευόμενοι τις έως και 50% χαμηλότερες τιμές που προσφέρουν.
«Οι καταναλωτές οφείλουν να ερευνούν την αγορά συγκρίνοντας τις παλιές τιμές –με τις νέες, ελέγχοντας την ποιότητα αλλά και να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί ως προς τα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων που μπορεί κάποιοι να ανακοινώνουν» επισημαίνει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ν. Στρατέλος, προτείνοντας στις εμπορικές επιχειρήσεις να πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή σε τρία βασικά θέματα!
Τριάντα ημέρες πριν την έναρξη των εκπτώσεων απαγορεύεται στους υπεύθυνους των εμπορικών καταστημάτων να ανακοινώνουν προς το κοινό εκπτώσεις ή προσφορές με οποιονδήποτε τρόπο, ιδιαίτερα με διαφήμιση , επιστολές ή ανάρτηση σχετικών πινακίδων.
Παράλληλα σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Α4/620/16-5-2005 εγκύκλιο του Υπουργείου Ανάπτυξης , η διενέργεια προωθητικών ενεργειών πωλήσεων, η οποία δεν πραγματοποιείται καθ’ όλο το έτος ως συνεχή πρακτική της επιχείρησης , αλλά μόνο κατά την περίοδο απαγόρευσης των προσφορών, ισοδυναμεί με απαγορευμένες προσφορές και ως εκ τούτου τιμωρείται. Έτσι φαινόμενα προσφορών ή όψιμων πρακτικών προώθησης πωλήσεων κατά την περίοδο αυτή που προηγείται των τακτικών προκαλούν αθέμιτο ανταγωνισμό και κατά συνέπεια τιμωρούνται.
Η αναγραφή διπλής τιμής δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στις εκπτωτικές αναγγελίες προς τους καταναλωτές. Εάν διαπιστωθεί παραπλάνηση τα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Επειδή δεν πρόκειται για διοικητικά πρόστιμα, πρώτα εισπράττονται (και μάλιστα σύμφωνα με τον ΚΕΔΕ)κατόπιν αμφισβητούνται στα Διοικητικά Δικαστήρια.
«Ο Εμπορικός Σύλλογος καλεί όλους τους συναδέλφους να προστατέψουν το θεσμό των εκπτώσεων και να αναδείξουν για μια ακόμα φορά τον παραδοσιακό σεβασμό του εμπορίου προς τους καταναλωτές» τονίζει ο κ. Στρατέλος, καλώντας το καταναλωτικό κοινό να εμπιστευτεί τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα για τις αγορές τους και όχι το κάθε μορφής παραεμπόριο.
Έτσι ανακοινώνει ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Θήβας, καλώντας όλους τους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν άφοβα τις αγορές τους, δείχνοντας για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη τους προς τις επιχειρήσεις της πόλης μας, εκμεταλλευόμενοι τις έως και 50% χαμηλότερες τιμές που προσφέρουν.
«Οι καταναλωτές οφείλουν να ερευνούν την αγορά συγκρίνοντας τις παλιές τιμές –με τις νέες, ελέγχοντας την ποιότητα αλλά και να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί ως προς τα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων που μπορεί κάποιοι να ανακοινώνουν» επισημαίνει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ν. Στρατέλος, προτείνοντας στις εμπορικές επιχειρήσεις να πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή σε τρία βασικά θέματα!
Τριάντα ημέρες πριν την έναρξη των εκπτώσεων απαγορεύεται στους υπεύθυνους των εμπορικών καταστημάτων να ανακοινώνουν προς το κοινό εκπτώσεις ή προσφορές με οποιονδήποτε τρόπο, ιδιαίτερα με διαφήμιση , επιστολές ή ανάρτηση σχετικών πινακίδων.
Παράλληλα σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Α4/620/16-5-2005 εγκύκλιο του Υπουργείου Ανάπτυξης , η διενέργεια προωθητικών ενεργειών πωλήσεων, η οποία δεν πραγματοποιείται καθ’ όλο το έτος ως συνεχή πρακτική της επιχείρησης , αλλά μόνο κατά την περίοδο απαγόρευσης των προσφορών, ισοδυναμεί με απαγορευμένες προσφορές και ως εκ τούτου τιμωρείται. Έτσι φαινόμενα προσφορών ή όψιμων πρακτικών προώθησης πωλήσεων κατά την περίοδο αυτή που προηγείται των τακτικών προκαλούν αθέμιτο ανταγωνισμό και κατά συνέπεια τιμωρούνται.
Η αναγραφή διπλής τιμής δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στις εκπτωτικές αναγγελίες προς τους καταναλωτές. Εάν διαπιστωθεί παραπλάνηση τα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Επειδή δεν πρόκειται για διοικητικά πρόστιμα, πρώτα εισπράττονται (και μάλιστα σύμφωνα με τον ΚΕΔΕ)κατόπιν αμφισβητούνται στα Διοικητικά Δικαστήρια.
«Ο Εμπορικός Σύλλογος καλεί όλους τους συναδέλφους να προστατέψουν το θεσμό των εκπτώσεων και να αναδείξουν για μια ακόμα φορά τον παραδοσιακό σεβασμό του εμπορίου προς τους καταναλωτές» τονίζει ο κ. Στρατέλος, καλώντας το καταναλωτικό κοινό να εμπιστευτεί τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα για τις αγορές τους και όχι το κάθε μορφής παραεμπόριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου