Κοσμοσυρροή στο 5ο Γυμνάσιο Θήβας, το απόγευμα της Τετάρτης όπου έγιναν τα εγκαίνια του Λαογραφικού Μουσείου, το οποίο στεγάζεται σε δυο αίθουσες του Σχολείου.
Φωτογραφίες, καθρέπτες, φανάρια διατήρησης τροφίμων, ψυγεία πάγου, κουζινικά, εξαρτήματα για τα ζώα και οτιδήποτε χρησιμοποιούσαν οι πρόγονοί μας βρίσκονται εκεί.
Ο καθηγητής Παραδοσιακής Μουσικής Σταμάτης Φουντουζής διατηρούσε πολλά αντικείμενα στις αποθήκες του και σκέφτηκε να τα χρησιμοποιήσει, προκειμένου να μάθουν τα παιδιά τον τρόπο που ζούσαν οι παππούδες τους και οι γιαγιάδες τους, αφού δηλώνει υπέρμαχος της διαιώνισης της παράδοσης μας, προκειμένου να έχουμε μέλλον σαν λαός».
Δεν αρκέστηκε όμως στην δική του «συλλογή». Συζήτησε το θέμα με τον Δ/ντή του Σχολείου Αριστείδη Μπουλία και με την δική του συμπαράσταση, πήρε τα όρη και τα βουνά της Βοιωτίας, συγκεντρώνοντας ότι έβρισκε στο πέρασμά του.
«Είμαι στρατιώτης και θιασώτης της παράδοσης» δηλώνει ο κ. Φουντουζής και του ευχόμαστε έτσι να παραμείνει.
Ο Δ/ντής του 5ου Γυμνασίου Αρ. Μπουλίας, δηλώνει περήφανος για αυτή την προσπάθεια και τονίζει πως η έκθεση θα λειτουργεί διαρκώς, για να την επισκεφθούν όλα τα σχολεία, καθώς και οι σύλλογοι – πολίτες κ.α.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσους ασχολήθηκαν με αυτή την σημαντική προσπάθεια έδωσε ο Νομάρχης Βοιωτίας Κ. Περγαντάς, κάνοντας λόγο για «κύτταρα πολιτισμού» τα οποία δημιουργούν ορισμένοι «κατά βάση ιδιώτες», ευχήθηκε τα καλύτερα και δήλωσε συμπαραστάτης της προσπάθειας.
Θερμά συγχαρητήρια έδωσε σε όλους και ο Αντιδήμαρχος Θηβαίων Κ. Βενιζέλος, ο οποίος μάλιστα άφησε να εννοηθεί πως γίνονται συναντήσεις για την «υιοθέτηση από τον Δήμο της προσπάθειας».
Την προσπάθεια χαιρέτησε η Υπουργός Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων Αννα Διαμαντοπούλου, που με επιστολή της αναφέρεται «στα άμεσα σχέδια του Υπουργείου είναι η δημιουργία του Νέου Σχολείου (ολοήμερου)» και παράλληλα επισημαίνει: «Η πρωτοβουλία σας να αναδείξετε ένα τόσο πλούσιο λαογραφικό υλικό , μου δίνει δύναμη και ελπίδα ότι όλοι μαζί, πολιτεία, μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, αλλά και όλη η κοινωνία θα δουλέψουμε για να δώσουμε στα παιδιά μας το παρόν και το μέλλον που τους αξίζει. Συγχαίρω ιδιαίτερα όλους όσοι εργάστηκαν για την συγκέντρωση και διευθέτηση των τεκμηρίων αυτών που ξαναζωντανεύουν πτυχές και όψεις της ζωής της τοπικής κοινωνίας, προβάλλοντας έτσι την ιστορία του πολιτισμού μας. Εύχομαι το μουσείο σας, να αποτελέσει παράδειγμα για όλα τα σχολεία της χώρας. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους και τον καθένα ξεχωριστά για το ωραίο σας έργο»
Χαιρετισμούς έστειλαν επίσης η Υφυπουργός Ε. Χριστοφιλοπούλου και ο Γ. Γραμματέας Β. Κουλαϊδης.
«Μπράβο στον εμπνευστή της προσπάθειας, στους μαθητές και στον Δ/ντή του Σχολείου» λέμε εμείς, ευχόμενοι η προσπάθεια να βρει μιμητές, καθότι αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διαβαίνουμε, η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι αυτή που θα συνεχίζει να μας ενώνει σαν έθνος !!!
Φωτογραφίες, καθρέπτες, φανάρια διατήρησης τροφίμων, ψυγεία πάγου, κουζινικά, εξαρτήματα για τα ζώα και οτιδήποτε χρησιμοποιούσαν οι πρόγονοί μας βρίσκονται εκεί.
Ο καθηγητής Παραδοσιακής Μουσικής Σταμάτης Φουντουζής διατηρούσε πολλά αντικείμενα στις αποθήκες του και σκέφτηκε να τα χρησιμοποιήσει, προκειμένου να μάθουν τα παιδιά τον τρόπο που ζούσαν οι παππούδες τους και οι γιαγιάδες τους, αφού δηλώνει υπέρμαχος της διαιώνισης της παράδοσης μας, προκειμένου να έχουμε μέλλον σαν λαός».
Δεν αρκέστηκε όμως στην δική του «συλλογή». Συζήτησε το θέμα με τον Δ/ντή του Σχολείου Αριστείδη Μπουλία και με την δική του συμπαράσταση, πήρε τα όρη και τα βουνά της Βοιωτίας, συγκεντρώνοντας ότι έβρισκε στο πέρασμά του.
«Είμαι στρατιώτης και θιασώτης της παράδοσης» δηλώνει ο κ. Φουντουζής και του ευχόμαστε έτσι να παραμείνει.
Ο Δ/ντής του 5ου Γυμνασίου Αρ. Μπουλίας, δηλώνει περήφανος για αυτή την προσπάθεια και τονίζει πως η έκθεση θα λειτουργεί διαρκώς, για να την επισκεφθούν όλα τα σχολεία, καθώς και οι σύλλογοι – πολίτες κ.α.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσους ασχολήθηκαν με αυτή την σημαντική προσπάθεια έδωσε ο Νομάρχης Βοιωτίας Κ. Περγαντάς, κάνοντας λόγο για «κύτταρα πολιτισμού» τα οποία δημιουργούν ορισμένοι «κατά βάση ιδιώτες», ευχήθηκε τα καλύτερα και δήλωσε συμπαραστάτης της προσπάθειας.
Θερμά συγχαρητήρια έδωσε σε όλους και ο Αντιδήμαρχος Θηβαίων Κ. Βενιζέλος, ο οποίος μάλιστα άφησε να εννοηθεί πως γίνονται συναντήσεις για την «υιοθέτηση από τον Δήμο της προσπάθειας».
Την προσπάθεια χαιρέτησε η Υπουργός Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων Αννα Διαμαντοπούλου, που με επιστολή της αναφέρεται «στα άμεσα σχέδια του Υπουργείου είναι η δημιουργία του Νέου Σχολείου (ολοήμερου)» και παράλληλα επισημαίνει: «Η πρωτοβουλία σας να αναδείξετε ένα τόσο πλούσιο λαογραφικό υλικό , μου δίνει δύναμη και ελπίδα ότι όλοι μαζί, πολιτεία, μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, αλλά και όλη η κοινωνία θα δουλέψουμε για να δώσουμε στα παιδιά μας το παρόν και το μέλλον που τους αξίζει. Συγχαίρω ιδιαίτερα όλους όσοι εργάστηκαν για την συγκέντρωση και διευθέτηση των τεκμηρίων αυτών που ξαναζωντανεύουν πτυχές και όψεις της ζωής της τοπικής κοινωνίας, προβάλλοντας έτσι την ιστορία του πολιτισμού μας. Εύχομαι το μουσείο σας, να αποτελέσει παράδειγμα για όλα τα σχολεία της χώρας. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους και τον καθένα ξεχωριστά για το ωραίο σας έργο»
Χαιρετισμούς έστειλαν επίσης η Υφυπουργός Ε. Χριστοφιλοπούλου και ο Γ. Γραμματέας Β. Κουλαϊδης.
«Μπράβο στον εμπνευστή της προσπάθειας, στους μαθητές και στον Δ/ντή του Σχολείου» λέμε εμείς, ευχόμενοι η προσπάθεια να βρει μιμητές, καθότι αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διαβαίνουμε, η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι αυτή που θα συνεχίζει να μας ενώνει σαν έθνος !!!
3 σχόλια:
Μπράβο στα παιδιά και στους δασκάλους τους.Γιατί υπάρχουν ακόμα δάσκαλοι που δουλεύουν ενώ κάποιοι άλλοι πάνε νύχτα και κατεβάζουν την εικόνα του Χριστού από τα σχολεία.
οπως στο Πυρι
Στο Πυρί πολλα κουμουνια και συριζάκια υπάρχουν,όμωs η ώρα τουs πλησιάζει...Ακούστηκε για κάποιον καθηγητή ότι λέει διάφορα .οπωs o M.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ότι είναι gay,ότι όλοι οι αρχαίοι Ελληνεs ήταν ομοφυλλόφυλοι, ότι την μουσική την πήραμε από τουs γύφτουs και τουs αλβανούs και άλλα τέτοια.Φυσικά οι γονείs πρέπει να ξεσηκωθούν ...ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΡΕΜΑΛΑ
Δημοσίευση σχολίου