Στο μέλλον και μάλιστα όχι στο πολύ κοντινό παραπέμπεται η ολοκλήρωση του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας, ενός έργου που σε μεγάλο βαθμό και ιδίως στον βόρειο άξονά του, δηλαδή Αθήνα - Χαλκίδα - Θήβα, θα έπρεπε να είναι έτοιμο και να εξυπηρετεί ήδη τους πολίτες.
Ο σχεδιασμός του Προαστιακού υπήρξε φιλόδοξος, όμως στην πορεία το έργο εκτροχιάστηκε με αποτέλεσμα σήμερα να είναι εκτός χρονοδιαγράμματος στο σύνολό του, ενώ και η ολοκλήρωσή του είναι βέβαιο ότι θα καθυστερήσει καθώς τα διαθέσιμα κονδύλια επαρκούν μόνο για ένα μέρος του έργου το οποίο θα αργήσει πολύ να είναι έτοιμο.
Χαρακτηριστικό είναι ότι με απόφαση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εντάσσεται στο ΕΣΠΑ το έργο αποπεράτωσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αττικής, προϋπολογισμού 100,42 εκατ. ευρώ, το οποίο πρέπει να πραγματοποιηθεί έως τα μέσα του 2012.
Πρόκειται για την κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, στο τμήμα μεταξύ Σιδηροδρομικού Κέντρου Αθηνών (ΣΚΑ) και Τριών Γεφυρών, έργων για την ολοκλήρωση του ΣΚΑ και άλλων απαιτούμενων έργων υποδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης και σιδηροδρομικών σταθμών για την πλήρη λειτουργία των γραμμών στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - ΣΚΑ - Νέο Αεροδρόμιο Αθηνών στα Σπάτα.
Η συνέχεια εδω
Ο σχεδιασμός του Προαστιακού υπήρξε φιλόδοξος, όμως στην πορεία το έργο εκτροχιάστηκε με αποτέλεσμα σήμερα να είναι εκτός χρονοδιαγράμματος στο σύνολό του, ενώ και η ολοκλήρωσή του είναι βέβαιο ότι θα καθυστερήσει καθώς τα διαθέσιμα κονδύλια επαρκούν μόνο για ένα μέρος του έργου το οποίο θα αργήσει πολύ να είναι έτοιμο.
Χαρακτηριστικό είναι ότι με απόφαση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εντάσσεται στο ΕΣΠΑ το έργο αποπεράτωσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αττικής, προϋπολογισμού 100,42 εκατ. ευρώ, το οποίο πρέπει να πραγματοποιηθεί έως τα μέσα του 2012.
Πρόκειται για την κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, στο τμήμα μεταξύ Σιδηροδρομικού Κέντρου Αθηνών (ΣΚΑ) και Τριών Γεφυρών, έργων για την ολοκλήρωση του ΣΚΑ και άλλων απαιτούμενων έργων υποδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης και σιδηροδρομικών σταθμών για την πλήρη λειτουργία των γραμμών στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - ΣΚΑ - Νέο Αεροδρόμιο Αθηνών στα Σπάτα.
Η συνέχεια εδω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου