Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Δημόσια δήλωση του Σταμάτη Χαλβατζή


ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Θηβαίων Κυριακή 1/8/2010

Η διεξαγωγή Πολιτικής Δημοσκόπησης, με τη συμμετοχή του ονόματός μου, χωρίς δική μου ενημέρωση και βεβαίως συναίνεση, ουδόλως επηρεάζει τις σκέψεις μου και τις προθέσεις μου για τη στάση μου στις επικείμενες εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθ' ότι θεωρώ ότι τόσο η επιλογή των ονομάτων όσο και η χρονική περίοδος, δεν προσφέρονται για την καλύτερη δυνατή αποτύπωση της θέλησης των συμπολιτών μας του νέου Καλλικρατικού Δήμου.
Εξ' άλλου, πεποίθησή μου είναι ότι ο τρόπος αυτός αποτύπωσης της λαϊκής ετυμηγορίας, απέχει κατά πολύ από την πραγματικότητα, αφού η δημοτικότητα και η αναγνωρισιμότητα από μόνα τους δεν αποτελούν αξιόπιστο κριτήριο πολιτικής αξιολόγησης. Αντιθέτως το ήθος, η εντιμότητα, η συνέπεια, η χρηστή άσκηση της εξουσίας και η συνολική πολιτική διαδρομή, είναι κατ' εμέ τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν επακριβώς το περιεχόμενο κάθε πολιτικής αξιολόγησης και με βάσει αυτά θα πρέπει να επιδιωχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση και συμμετοχή, για την μεγάλη ανατροπή στα τοπικά πολιτικά δρώμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: