Επιστροφή στα θρανία σήμερα για περισσότερους από 1.300.000 μαθητές καθώς χτύπησε το πρώτο κουδούνι σε 15.500 σχολεία. Επιστροφή στις σχολικές αίθουσες και για 160.000 εκπαιδευτικούς, με τα κενά σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας να ανέρχονται σε 2.645, χωρίς ωστόσο αυτός να είναι ο τελικός αριθμός. Πάντως 9.000 πιστώσεις για την πρόσληψη ισάριθμων αναπληρωτών βρίσκονται στην διάθεση του υπουργείου για να καλύψει ανάγκες των σχολείων.
Από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί, όπως είπε και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης, ανησυχούν ότι οι ελλείψεις θα είναι πολύ μεγαλύτερες από ό,τι υπολογίζει το υπουργείο Παιδείας. Μάλιστα όπως επισημαίνουν, οι δυσλειτουργίες των σχολείων θα είναι δεδομένες λόγω και της μείωσης των κονδυλίων για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων (θέρμανση, καθαριότητα, συντήρηση), οι οποίες είναι μειωμένες στο 1/3 σε σχέση με πέρυσι. Η υπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε πάντως ότι σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης καταβάλλεται προσπάθεια να αυξηθούν αυτά τα κονδύλια.
Σύμφωνα επίσης με την κ. Διαμαντοπούλου, το 87% των βιβλίων θα είναι σήμερα στα χέρια των μαθητών, ενώ και όσα λείπουν είναι λιγοστά ή θα τα πάρουν οι μαθητές με καθυστέρηση λίγων ημερών.
Από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί, όπως είπε και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης, ανησυχούν ότι οι ελλείψεις θα είναι πολύ μεγαλύτερες από ό,τι υπολογίζει το υπουργείο Παιδείας. Μάλιστα όπως επισημαίνουν, οι δυσλειτουργίες των σχολείων θα είναι δεδομένες λόγω και της μείωσης των κονδυλίων για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων (θέρμανση, καθαριότητα, συντήρηση), οι οποίες είναι μειωμένες στο 1/3 σε σχέση με πέρυσι. Η υπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε πάντως ότι σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης καταβάλλεται προσπάθεια να αυξηθούν αυτά τα κονδύλια.
Σύμφωνα επίσης με την κ. Διαμαντοπούλου, το 87% των βιβλίων θα είναι σήμερα στα χέρια των μαθητών, ενώ και όσα λείπουν είναι λιγοστά ή θα τα πάρουν οι μαθητές με καθυστέρηση λίγων ημερών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου