Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστολή - Κάλεσμα του Υποψήφιου Δημάρχου Λιβαδειάς Νίκου Παπαγγελή


Δημότισσες και δημότες του δήμου Λεβαδέων,
Η νέα μεταρρύθμιση που έγινε στην τοπική αυτοδιοίκηση με την επωνυμία «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» αποτελεί βαθειά τομή στην διοικητική λειτουργία της χώρας μας.
Οι συνενώσεις Δήμων, τα νέα γεωγραφικά όρια των Δήμων που προέκυψαν και η μεταφορά αρμοδιοτήτων και πόρων από την Κεντρική στην Περιφερειακή Διοίκηση, σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την τοπική αυτοδιοίκηση και τις τοπικές κοινωνίες.
Ταυτόχρονα το νέο εγχείρημα παρέχει τις δυνατότητες στους ανθρώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης να αγωνιστούν από καλύτερες θέσεις, έτσι ώστε ο τόπος τους να ξεπεράσει τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε και να αποκτήσει την απαιτούμενη δυναμική για να έρθει ένα καλύτερο αύριο, για όλους τους δημότες.
Προσωπικά στα δώδεκα χρόνια δημαρχιακής μου θητείας, αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις για να αξιοποιήσω με τον καλύτερο το δύσκολο και φιλόδοξο, πρώτο μεταρρυθμιστικό σχέδιο «ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ». Παράλληλα από τη θέση του προέδρου της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων του νομού Βοιωτίας, σε συνεργασία με τους συναδέλφους μου δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους όλων των παρατάξεων, πάλεψα για την ενίσχυση και τη θωράκιση του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η αγάπη μου για την Λιβαδειά και τον τόπο μου....

Η συνέχεια εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: