Είναι γνωστό σε όλους ότι ο δρόμος Θήβας–Λιβαδειάς από έργο πρώτης προτεραιότητας για το Νομό Βοιωτίας, με μεγάλη συμμετοχή σε θανατηφόρα ατυχήματα, έχει καταντήσει Γεφύρι της Άρτας, εδώ και δεκαετίες.
Ο κ. Περγαντάς θα έπρεπε να απολογείται επειδή δεν πήρε κάποια αποφασιστική πρωτοβουλία για την ολοκλήρωση του. Αντίθετα συγκέντρωσε τους πόρους του νομού στην κατασκευή του ακριβότερου έργου στην Στερεά δηλαδή του δρόμου Θίσβη-Καναβάρι. Ένα έργο-μαμούθ που δεν αφορούσε βέβαια την εξυπηρέτηση των χωριών της περιοχής αλλά ισχυρών συμφερόντων για ιδιωτική βιομηχανική περιοχή.
Ενώ λοιπόν ο κεντρικός οδικός άξονας της Βοιωτίας είναι ένας από τους χειρότερους και πιο επικινδύνους δρόμους της Ελλάδας, ο κ. Περγαντάς έρχεται τώρα να κομπάσει για τη διάθεση λίγο πριν τις εκλογές 8 εκ. ευρώ για ανισόπεδο κόμβο στα Βάγια.
Εύλογα αναρωτιέται κανείς αν είναι επιτυχία η ένταξη ανισόπεδου κόμβου σε ένα δρόμο χωρίς νησίδα, όταν ένας σωστά σχεδιασμένος κυκλικός ή ισόπεδος κόμβος, θα μπορούσε να δώσει λύση, να εξοικονομήσει τόνους μπετόν και ταυτόχρονα θα απελευθέρωνε πόρους για άλλα, πολύ πιο δύσκολα τμήματα του δρόμου που καρκινοβατούν και κανείς δεν ξέρει πότε θα ενταχθούν σε χρηματοδότηση.
Σε εποχές οικονομικής κρίσης, αυτές οι επιλογές μοιάζουν πιο αδικαιολόγητες από κάθε άλλη φορά. Για να συνεχίσει μια τέτοια «αναπτυξιακή» πολιτική ζητά ο κ. Περγαντάς την ψήφο των πολιτών;
Αυτοδιοικητικό Κίνημα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου