Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Στο 84ο εκλογικό τμήμα ψήφισε ο Νίκος Σβίγγος


Στο 84ο Εκλογικό Τμήμα της Θήβας άσκησε στις 12 το μεσημέρι το εκλογικό του δικαίωμα ο Υποψήφιος Δήμαρχος Θηβαίων Νίκος Σβίγγος.
Αμέσως μετά σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ είπε:
«Η δεύτερη εβδομάδα των εκλογών κύλησε σε ένα πολύ πολιτισμένο κλίμα για το οποίο συγχαίρω τον συνυποψήφιο μου, αλλά πάνω απ’ όλα τους πολίτες οι οποίοι έδειξαν ένα υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον μεγάλο θεσμό της ανάδειξης του Δημάρχου. Περιόδευσα όλα τα χωριά και όλες τις γειτονιές. Θέλω να σας πω ότι ακούγοντας τον πολίτη και συζητώντας μαζί του διαπιστώνω ότι η καθημερινότητα έχει τον πρώτο λόγο.
Οι δικοί μου στόχοι καθώς και οι στόχοι της Δημοτικής Αρχής που περιμένει την νέα εντολή για την επόμενη τετραετία, ήταν να αναδείξουμε τον Δήμο μας μέσα στο Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.
Θέλουμε μια πόλη καθαρή, σύγχρονη, πολιτισμένη, μια πόλη όπου οι Δημότες και οι υπηρετούντες αυτούς θα είναι μια οικογένεια και που όλοι μαζί θα συμβάλλουν στην πρόοδο και την ανάπτυξη. Πιστεύω ότι στον τομέα αυτό ετοιμάσαμε έναν Δήμο ο οποίος θα υποδεχτεί από την 1η Ιανουαρίου τον πρωτόγνωρο και καινοτόμο νόμο του Καλλικράτη μέσα σε ένα μεγάλο εύρος αρμοδιοτήτων και υποχρεώσεων.
Είμαι έτοιμος να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον νέο Καλλικρατικό Δήμο.
Είμαι έτοιμος να υλοποιήσω τα όσα υποσχέθηκα, τα οποία ήταν προγραμματισμένα και αφορούν την ποιότητα ζωής του πολίτη, την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάπτυξη στον τόπο μας.
Θέλω να πιστεύω ότι ο Θηβαϊκός λαός, όλοι οι πολίτες του νέου διευρυμένου Δήμου μας, θα με εμπιστευτούν και αυτήν την τετραετία για να τους υπηρετήσω.
Έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε εκείνες τις προϋποθέσεις για έναν Σύγχρονο Δήμο. Έχουμε την γνώση, έχουμε την εμπειρία αλλά κυρίως την θέληση να πάμε τον Δήμο μας μπροστά.
Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου όλους τους πολίτες, τα ΜΜΕ και πάνω απ’ όλα την οικογένεια μου που με στηρίζει.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: