Ερώτηση ΚΚΕ προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας
Δύο μήνες πριν την επίσημη έναρξη της αντιπυρικής περιόδου είμαστε υποχρεωμένοι λόγω της επιδεινούμενης κατάστασης σε μέσα και ανθρώπινο δυναμικό (σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια), να επανέλθουμε σε ένα ζήτημα που «καίει». Βασικό ρόλο στην πυρόσβεση και δασοπυρόσβεση παίζουν τα πυροσβεστικά αεροσκάφη. Η χώρα μας διαθέτει ένα στόλο αεροσκαφών (CL 215 & CL 415) τα οποία κάθε χρόνο περνούν ετήσια επιθεώρηση – επισκευή ή PDM (Periodic Depot Maintenance) Εργοστασιακή Συντήρηση – Επισκευή.
Κανονικά έως το τέλος Μαΐου πρέπει να είναι επιχειρησιακά έτοιμα 11 αεροσκάφη (σήμερα είναι μόνο 2). Αυτό με το εναπομείναν προσωπικό της ΕΑΒ (Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία) είναι δύσκολο έως αδύνατο να επιτευχθεί. Η ΕΑΒ σήμερα μετά την αποχώρηση λόγω συνταξιοδότησης (557 ατόμων το 2010) έχει φτάσει στο τμήμα των Πυροσβεστικών από 47 άτομα (πέρσι), να απασχολούνται σήμερα 29 εκ των οποίων 4 φεύγουν μέσα στο χρόνο με σύνταξη (έμπειρο τεχνικό προσωπικό είναι μόνο 13 άτομα). Αυτή τη στιγμή έχουν μπει στην ΕΑΒ μόνο 7 αεροσκάφη για συντήρηση – επισκευή (5 CL 215 & 2 CL 415). Η ΕΑΒ μέρα με την ημέρα απαξιώνεται, οδηγείται στο μαρασμό, στη διάλυση και στο ξεπούλημα. Είχαμε επισημάνει εγκαίρως με προηγούμενή μας ερώτηση την σαφή στροφή στο ρόλο της συγκεκριμένης επιχείρησης από κύριος υποστηρικτής των πτητικών μέσω της χώρας σε καθαρά υποκατασκευαστικό φόρτο για λογαριασμό των πολυεθνικών. Η Διοίκηση, αφού για χρόνια δεν προσέλαβε τεχνικούς (από το 2005 είχαν επισημανθεί οι ανάγκες σε τεχνικό προσωπικό), με τη συγκατάθεση της κυβέρνησης, είναι έτοιμη να προσλάβει εργολάβο (εταιρεία ΟΝΕΧ) – φέρνοντας συνταξιούχους τεχνικούς για να λύσει προσωρινά το πρόβλημα. Μπροστά στην πυροσβεστική περίοδο είναι ορατός ο κίνδυνος τα αεροσκάφη να μην είναι έτοιμα με τις όποιες επιπτώσεις για τα δάση και την πυρόσβεση γενικότερα. Με δεδομένη και την ανάγκη για επάνδρωση κλιμακίων με τεχνικούς κατά την πυροσβεστική περίοδο Μάιος – Οκτώβριος (26 τεχνικοί το 2010 σε Ελευσίνα) μηχανικούς αεροσκαφών, κινητήρων, ελασματουργοί, ηλεκτρονικοί,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
• Τι προτίθεται να πράξει η κυβέρνηση μπροστά στη διαφαινόμενη κατάσταση;
• Τι προτίθεται να πράξει για να υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης – συντήρησης των πυροσβεστικών αεροσκαφών σε μόνιμη βάση;
• Μέσα στο γενικότερα κλίμα αποκρατικοποιήσεων η κυβέρνηση σκοπεύει να παραδώσει στους ιδιώτες και την επισκευή – συντήρησης των πυροσβεστικών αεροσκαφών;
• Οι 80 προσλήψεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, θα υλοποιηθούν ή αναστέλλονται με την «εγκύκλιο Ραγκούση» μέχρι νεωτέρας και αν ναι πότε;
• Επειδή ελλείψεις τεχνικού προσωπικού υπάρχουν και σε άλλες ειδικότητες (μηχανικοί κινητήρων, ελασματουργοί, ηλεκτρονικοί κλπ.), χαρακτηριστικά αναφέρουμε: στο συνεργείο κινητήρων P&WC 123 (CL 415) είχε το 2010, 5 τεχνικούς (μηχανικοί κινητήρων) και σήμερα έχουν μείνει μόνο 3 μηχανικοί κινητήρων, στο συνεργείο κινητήρων R 2800 (CL 215) από 15 τεχνικούς που είχε το 2010 σήμερα έχει μόνο 6 από τους οποίους οι 2 συνταξιοδοτούνται τον προσεχή Ιούνιο, τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση για να υλοποιηθούν οι προσλήψεις τεχνικού προσωπικού στην ΕΑΒ (700 άτομα σύμφωνα με τη διοίκηση έως το 2013), π.χ. έκδοση αποφάσεων για διαγωνισμούς πότε θα γίνουν;
Οι βουλευτές
Γιώργος Μαρίνος, Γιώργος Μαυρίκος, Θανάσης Παφίλης, Γιάννης Πρωτούλης
Κανονικά έως το τέλος Μαΐου πρέπει να είναι επιχειρησιακά έτοιμα 11 αεροσκάφη (σήμερα είναι μόνο 2). Αυτό με το εναπομείναν προσωπικό της ΕΑΒ (Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία) είναι δύσκολο έως αδύνατο να επιτευχθεί. Η ΕΑΒ σήμερα μετά την αποχώρηση λόγω συνταξιοδότησης (557 ατόμων το 2010) έχει φτάσει στο τμήμα των Πυροσβεστικών από 47 άτομα (πέρσι), να απασχολούνται σήμερα 29 εκ των οποίων 4 φεύγουν μέσα στο χρόνο με σύνταξη (έμπειρο τεχνικό προσωπικό είναι μόνο 13 άτομα). Αυτή τη στιγμή έχουν μπει στην ΕΑΒ μόνο 7 αεροσκάφη για συντήρηση – επισκευή (5 CL 215 & 2 CL 415). Η ΕΑΒ μέρα με την ημέρα απαξιώνεται, οδηγείται στο μαρασμό, στη διάλυση και στο ξεπούλημα. Είχαμε επισημάνει εγκαίρως με προηγούμενή μας ερώτηση την σαφή στροφή στο ρόλο της συγκεκριμένης επιχείρησης από κύριος υποστηρικτής των πτητικών μέσω της χώρας σε καθαρά υποκατασκευαστικό φόρτο για λογαριασμό των πολυεθνικών. Η Διοίκηση, αφού για χρόνια δεν προσέλαβε τεχνικούς (από το 2005 είχαν επισημανθεί οι ανάγκες σε τεχνικό προσωπικό), με τη συγκατάθεση της κυβέρνησης, είναι έτοιμη να προσλάβει εργολάβο (εταιρεία ΟΝΕΧ) – φέρνοντας συνταξιούχους τεχνικούς για να λύσει προσωρινά το πρόβλημα. Μπροστά στην πυροσβεστική περίοδο είναι ορατός ο κίνδυνος τα αεροσκάφη να μην είναι έτοιμα με τις όποιες επιπτώσεις για τα δάση και την πυρόσβεση γενικότερα. Με δεδομένη και την ανάγκη για επάνδρωση κλιμακίων με τεχνικούς κατά την πυροσβεστική περίοδο Μάιος – Οκτώβριος (26 τεχνικοί το 2010 σε Ελευσίνα) μηχανικούς αεροσκαφών, κινητήρων, ελασματουργοί, ηλεκτρονικοί,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
• Τι προτίθεται να πράξει η κυβέρνηση μπροστά στη διαφαινόμενη κατάσταση;
• Τι προτίθεται να πράξει για να υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης – συντήρησης των πυροσβεστικών αεροσκαφών σε μόνιμη βάση;
• Μέσα στο γενικότερα κλίμα αποκρατικοποιήσεων η κυβέρνηση σκοπεύει να παραδώσει στους ιδιώτες και την επισκευή – συντήρησης των πυροσβεστικών αεροσκαφών;
• Οι 80 προσλήψεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, θα υλοποιηθούν ή αναστέλλονται με την «εγκύκλιο Ραγκούση» μέχρι νεωτέρας και αν ναι πότε;
• Επειδή ελλείψεις τεχνικού προσωπικού υπάρχουν και σε άλλες ειδικότητες (μηχανικοί κινητήρων, ελασματουργοί, ηλεκτρονικοί κλπ.), χαρακτηριστικά αναφέρουμε: στο συνεργείο κινητήρων P&WC 123 (CL 415) είχε το 2010, 5 τεχνικούς (μηχανικοί κινητήρων) και σήμερα έχουν μείνει μόνο 3 μηχανικοί κινητήρων, στο συνεργείο κινητήρων R 2800 (CL 215) από 15 τεχνικούς που είχε το 2010 σήμερα έχει μόνο 6 από τους οποίους οι 2 συνταξιοδοτούνται τον προσεχή Ιούνιο, τι μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση για να υλοποιηθούν οι προσλήψεις τεχνικού προσωπικού στην ΕΑΒ (700 άτομα σύμφωνα με τη διοίκηση έως το 2013), π.χ. έκδοση αποφάσεων για διαγωνισμούς πότε θα γίνουν;
Οι βουλευτές
Γιώργος Μαρίνος, Γιώργος Μαυρίκος, Θανάσης Παφίλης, Γιάννης Πρωτούλης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου