Οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ εδώ και αρκετά χρόνια έχουν μεθοδεύσει την πλήρη ιδιωτικοποίηση με την παράδοση μέρους των υπηρεσιών σε εργολαβίες. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ΟΣΕ που με στόχο το ξεπούλημα του, πέρα από την επίθεση που γίνεται στα δικαιώματα των εργαζομένων του ΟΣΕ, διακυβεύει ακόμη και την ασφάλεια των επιβατών με την απαξίωση μέρους του σιδηροδρομικού δικτύου.
Στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη και ιδιαίτερα στο τμήμα Τιθορέα- Δομοκός η κατάσταση της γραμμής ουσιαστικά έχει φτάσει σε οριακό σημείο, εδώ και ένα χρόνο που η εργολαβία συντήρησης της γραμμής σταμάτησε δεν έχει γίνει κανένα έργο συντήρησης με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρότατος κίνδυνος ατυχήματος.
Στο ίδιο τμήμα περίπου 120 χλμ τα τρένα απ’ την μια μειώνουν την ταχύτητα τους κατακόρυφα με σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί δεν λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης και έτσι οι μηχανοδηγοί οδηγούν τα τρένα στα τυφλά.
Επισημαίνουμε για μια ακόμα φορά τον κίνδυνο να συμβεί ατύχημα με απρόβλεπτες συνέπειες. Η πολιτική που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση και στην παράδοση του ΟΣΕ στην κερδοφορία του κεφαλαίου δεν υπολογίζει την ασφάλεια των επιβατών που αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα αυτός ο κίνδυνος θα αυξάνεται καθημερινά.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε άμεσα να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ολοκληρωμένη συντήρηση της ήδη καταπονημένης γραμμής, της ομαλής λειτουργίας του ελέγχου της τηλεδιοίκησης και τελικά της ασφαλούς μετακίνησης όλων των επιβατών.
Σημειώνουμε ότι το θέμα έθεσαν υπόψιν του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ Χρονάς Τάσος, Γκικόπουλος Γιώργος και Ντούρου Σοφία (Ιωάννα)
Στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη και ιδιαίτερα στο τμήμα Τιθορέα- Δομοκός η κατάσταση της γραμμής ουσιαστικά έχει φτάσει σε οριακό σημείο, εδώ και ένα χρόνο που η εργολαβία συντήρησης της γραμμής σταμάτησε δεν έχει γίνει κανένα έργο συντήρησης με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρότατος κίνδυνος ατυχήματος.
Στο ίδιο τμήμα περίπου 120 χλμ τα τρένα απ’ την μια μειώνουν την ταχύτητα τους κατακόρυφα με σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί δεν λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης και έτσι οι μηχανοδηγοί οδηγούν τα τρένα στα τυφλά.
Επισημαίνουμε για μια ακόμα φορά τον κίνδυνο να συμβεί ατύχημα με απρόβλεπτες συνέπειες. Η πολιτική που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση και στην παράδοση του ΟΣΕ στην κερδοφορία του κεφαλαίου δεν υπολογίζει την ασφάλεια των επιβατών που αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα αυτός ο κίνδυνος θα αυξάνεται καθημερινά.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε άμεσα να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ολοκληρωμένη συντήρηση της ήδη καταπονημένης γραμμής, της ομαλής λειτουργίας του ελέγχου της τηλεδιοίκησης και τελικά της ασφαλούς μετακίνησης όλων των επιβατών.
Σημειώνουμε ότι το θέμα έθεσαν υπόψιν του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ Χρονάς Τάσος, Γκικόπουλος Γιώργος και Ντούρου Σοφία (Ιωάννα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου