Της Δέσποινας Σπανούδη*
Μετά από τρεις συνεχόμενες αποφάσεις που έκριναν παράνομο το λιμάνι της Θίσβης, -μέρος του οποίου στηρίχθηκε επάνω σε αρχαιότητες- το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο γνωμοδότησε τελικά την περασμένη Τρίτη υπέρ της νομιμοποίησης. Στην μαραθώνια συνεδρίαση που ξεκίνησε νωρίς το απόγευμα και ολοκληρώθηκε χωρίς διακοπή το επόμενο πρωί (!), οι θεματοφύλακες του πολιτισμού μας αποδέχθηκαν την αυθαιρεσία, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν δύο απαγορευτικές αποφάσεις του υπουργείου κατά παράβαση των οποίων κτίσθηκε το λιμάνι. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο νομικός σύμβουλος του υπουργείου μειοψήφησε.
Η απόφαση ανοίγει το δρόμο για πολύ σοβαρές εξελίξεις στην περιοχή. Ήδη η Πολιτεία και οι τοπικοί άρχοντες έχουν φροντίσει να εξασφαλίσουν την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της βιομηχανικής περιοχής. Η μετεγκατάσταση ρυπογόνων βιομηχανιών από την περιοχή του Ασωπού και ένα μεγάλο ιδιωτικό εμπορικό λιμάνι – όπως αυτό που σχεδιάζεται στη Θίσβη- θα έχει βαρύτατες συνέπειες για τη βιωσιμότητα όχι μόνο της περιοχής αλλά και ολόκληρου του Κορινθιακού.
Το μήνυμα που στέλνει το υπουργείο στην Κοινωνία; «Ο τολμών, όπως και ο επιμένων, νικά». Αρκεί να είναι ο όμιλος Στασινόπουλου (και λοιποί).
Η συνέχεια εδω
Μετά από τρεις συνεχόμενες αποφάσεις που έκριναν παράνομο το λιμάνι της Θίσβης, -μέρος του οποίου στηρίχθηκε επάνω σε αρχαιότητες- το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο γνωμοδότησε τελικά την περασμένη Τρίτη υπέρ της νομιμοποίησης. Στην μαραθώνια συνεδρίαση που ξεκίνησε νωρίς το απόγευμα και ολοκληρώθηκε χωρίς διακοπή το επόμενο πρωί (!), οι θεματοφύλακες του πολιτισμού μας αποδέχθηκαν την αυθαιρεσία, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν δύο απαγορευτικές αποφάσεις του υπουργείου κατά παράβαση των οποίων κτίσθηκε το λιμάνι. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο νομικός σύμβουλος του υπουργείου μειοψήφησε.
Η απόφαση ανοίγει το δρόμο για πολύ σοβαρές εξελίξεις στην περιοχή. Ήδη η Πολιτεία και οι τοπικοί άρχοντες έχουν φροντίσει να εξασφαλίσουν την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση της βιομηχανικής περιοχής. Η μετεγκατάσταση ρυπογόνων βιομηχανιών από την περιοχή του Ασωπού και ένα μεγάλο ιδιωτικό εμπορικό λιμάνι – όπως αυτό που σχεδιάζεται στη Θίσβη- θα έχει βαρύτατες συνέπειες για τη βιωσιμότητα όχι μόνο της περιοχής αλλά και ολόκληρου του Κορινθιακού.
Το μήνυμα που στέλνει το υπουργείο στην Κοινωνία; «Ο τολμών, όπως και ο επιμένων, νικά». Αρκεί να είναι ο όμιλος Στασινόπουλου (και λοιποί).
Η συνέχεια εδω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου