Σκοπός της Ανώτατης Εκπαίδευσης είναι να προετοιμάζει ένα επιστημονικό δυναμικό ικανό να αναπτύξει στο έπακρο τις παραγωγικές και πνευματικές δυνατότητες της Χώρας μας, για να εξασφαλίσει την πρόοδο και την ευημερία ολόκληρου του λαού. Πάντα στην υπηρεσία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών και σύμφωνα με τις εξελίξεις της επιστήμης.
Από τον σκοπό, που υποχρεώνεται να επιτελέσει η Ανώτατη Εκπαίδευση, προκύπτει ο δημόσιος χαρακτήρας που πρέπει να έχει, η ανάγκη της λειτουργίας της κάτω από κεντρικό σχεδιασμό και φυσικά ο ενιαίος χαρακτήρας της.
Απορρίπτουμε κατηγορηματικά την εμπορευματοποίηση της γνώσης και της εκπαίδευσης, όπως και κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης της. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνδέεται, με οποιονδήποτε τρόπο, με την επιχειρηματική δραστηριότητα και το κεφάλαιο. Με τα μονοπώλια και τους σχεδιασμούς του. Με χορηγούς και χορηγίες.
Υπερασπιζόμαστε την ύπαρξη και λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με αποκλειστικά δημόσιο χαρακτήρα, που θα χρηματοδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό, αρνούμενοι κατηγορηματικά την συνύπαρξη τους με ιδιωτικά. Με ιδρύματα όπου δήθεν συμμετέχει η αυτοδιοίκηση ή κάποιες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, με τάχα φιλεκπαιδευτικό χαρακτήρα.
Χωρίς αναχρονιστικές διακρίσεις σε πανεπιστημιακή και μη πανεπιστημιακή – τεχνολογική κατεύθυνση.
Η συνέχεια εδω
Από τον σκοπό, που υποχρεώνεται να επιτελέσει η Ανώτατη Εκπαίδευση, προκύπτει ο δημόσιος χαρακτήρας που πρέπει να έχει, η ανάγκη της λειτουργίας της κάτω από κεντρικό σχεδιασμό και φυσικά ο ενιαίος χαρακτήρας της.
Απορρίπτουμε κατηγορηματικά την εμπορευματοποίηση της γνώσης και της εκπαίδευσης, όπως και κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης της. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνδέεται, με οποιονδήποτε τρόπο, με την επιχειρηματική δραστηριότητα και το κεφάλαιο. Με τα μονοπώλια και τους σχεδιασμούς του. Με χορηγούς και χορηγίες.
Υπερασπιζόμαστε την ύπαρξη και λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με αποκλειστικά δημόσιο χαρακτήρα, που θα χρηματοδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό, αρνούμενοι κατηγορηματικά την συνύπαρξη τους με ιδιωτικά. Με ιδρύματα όπου δήθεν συμμετέχει η αυτοδιοίκηση ή κάποιες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, με τάχα φιλεκπαιδευτικό χαρακτήρα.
Χωρίς αναχρονιστικές διακρίσεις σε πανεπιστημιακή και μη πανεπιστημιακή – τεχνολογική κατεύθυνση.
Η συνέχεια εδω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου