Το Επιμελητήριο Βοιωτίας σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων διοργανώνει ανοιχτό σεμινάριο με θέμα «Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελατών».
Το Σεμινάριο είναι ανοιχτό και απευθύνεται σε όλους εκείνους που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη για να επιτευχθεί μία πώληση και επιθυμούν να βελτιώσουν τις τεχνικές πώλησης και επαγγελματικής εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Το Σεμινάριο, διάρκειας 5 ωρών, θα διεξαχθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Βοιωτίας (Λ. Κουτσοπετάλου 1, Λιβαδειά) στις 30 Μαΐου και ώρα 4:00 το απόγευμα.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα αναπτυχθούν θέματα όπως:
- Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών
- Η δημιουργία πελατοκεντρικής νοοτροπίας
- Τι πραγματικά ζητάει ο πελάτης από τον πωλητή
- Τρόπος χειρισμού των παραπονούμενων πελατών
- Χειρισμός του πελάτη ανάλογα με τον τύπο του.
- Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση του πελάτη
- Κάνοντας συστάσεις στον πελάτη
Η συμμετοχή για τα μέλη του Επιμελητηρίου Βοιωτίας είναι δωρεάν
Η συμμετοχή για τα μη μέλη του Επιμελητηρίου Βοιωτίας το κόστος είναι 30 €/συμμετέχοντα.
Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής Αιτήσεων : 27 Μαΐου 2011
Υπεύθυνος Προγράμματος, κ. Λουκάς Παπαχαραλάμπους.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Επιμελητήριο Βοιωτίας, κα Μίνα Πελέκη, τηλ. 22610 28281 & e-mail peleki@viotiachamber.gr καθώς και να επισκέπτονται το δικτυακό τόπο του Επιμελητηρίου www.viotiachamber.gr
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Ο Πρόεδρος
Παναγιώτης Αγνιάδης
Το Σεμινάριο είναι ανοιχτό και απευθύνεται σε όλους εκείνους που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη για να επιτευχθεί μία πώληση και επιθυμούν να βελτιώσουν τις τεχνικές πώλησης και επαγγελματικής εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Το Σεμινάριο, διάρκειας 5 ωρών, θα διεξαχθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Βοιωτίας (Λ. Κουτσοπετάλου 1, Λιβαδειά) στις 30 Μαΐου και ώρα 4:00 το απόγευμα.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα αναπτυχθούν θέματα όπως:
- Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών
- Η δημιουργία πελατοκεντρικής νοοτροπίας
- Τι πραγματικά ζητάει ο πελάτης από τον πωλητή
- Τρόπος χειρισμού των παραπονούμενων πελατών
- Χειρισμός του πελάτη ανάλογα με τον τύπο του.
- Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση του πελάτη
- Κάνοντας συστάσεις στον πελάτη
Η συμμετοχή για τα μέλη του Επιμελητηρίου Βοιωτίας είναι δωρεάν
Η συμμετοχή για τα μη μέλη του Επιμελητηρίου Βοιωτίας το κόστος είναι 30 €/συμμετέχοντα.
Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής Αιτήσεων : 27 Μαΐου 2011
Υπεύθυνος Προγράμματος, κ. Λουκάς Παπαχαραλάμπους.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Επιμελητήριο Βοιωτίας, κα Μίνα Πελέκη, τηλ. 22610 28281 & e-mail peleki@viotiachamber.gr καθώς και να επισκέπτονται το δικτυακό τόπο του Επιμελητηρίου www.viotiachamber.gr
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Ο Πρόεδρος
Παναγιώτης Αγνιάδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου