Με το προεδρείο και τα μέλη της Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοταξί Λιβαδειάς συναντήθηκε την Δευτέρα 18/07 ο περιφερειακός σύμβουλος Στερεάς και πολιτευτής Βοιωτίας κ. Γιάννης Καράμπελας. Αφού ενημερώθηκε για τα προβλήματά τους και ιδιαίτερα γι αυτά που θα προκύψουν από την χωρίς κανόνες απελευθέρωση της χορήγησης αδειών ΤΑΞΙ, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση και με περισπούδαστο ύφος ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ραγκούσης ανακοίνωσε επίσημα ότι απελευθερώνεται το επάγγελμα και με μία απλή αίτηση μπορεί πλέον να αποκτηθεί μία άδεια. Αυτή η ανακοίνωση είναι ανακόλουθη με τις συζητήσεις και τις συμφωνίες που είχε ο κλάδος των επαγγελματιών ΤΑΞΙ με τον προηγούμενο υπουργό.
Η Κυβέρνηση αδυνατεί να απαντήσει στα σοβαρότατα ερωτήματα των πολιτών, όπως:
- γιατί άρχισε την απελευθέρωση των επαγγελμάτων από τα ΤΑΞΙ, αφού η οδηγία 2006/123 της Συνθήκης της Λισσαβόνας, εξαιρεί την ιδιοκτησία ταξί από την απελευθέρωση επαγγελμάτων;
- γιατί σε όλο τον κόσμο ισχύουν πληθυσμιακά κριτήρια για την αναλογία ΤΑΧΙ ανά κατοίκους και στην Ελλάδα δεν λαμβάνονται υπ΄όψιν;
- ποιο το όφελος για τον καταναλωτή; η Κυβέρνηση ισχυρίζεται - ανώριμα - τον ανταγωνισμό, όμως όλοι γνωρίζουν ότι το χιλιομετρικό αντίτιμο ορίζεται από το κράτος.
- αληθεύει ότι χιλιάδες αλλοδαποί ενδιαφέρονται να αποκτήσουν απελευθερωμένες άδειες;
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση μη μπορώντας να διαχειριστεί την κρίση που η ίδια σε πολύ μεγάλο βαθμό δημιούργησε στην χώρα, προσπαθεί τώρα να "ανάψει φωτιές" στην Ελληνική κοινωνία για να στρέψει αλλού το ενδιαφέρον των πολιτών, με τις τόσο κακές και ανεύθυνες αποφάσεις όπως αυτή της χωρίς κανόνες απελευθέρωσης των ΤΑΞΙ.
Όμως, όποιος παίζει με την φωτιά θα καεί και ο ίδιος.
σημείωση: Σε όλη την Ευρώπη η αναλογία είναι 1 έως 2 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Στην Ελλάδα, ξεπερνούν τα 2,5 και σε πολλές περιοχές φθάνουν τα 4.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου