Η νέα γραμμή 4 του μετρό και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι μόνο δύο από τα έργα που περιλαμβάνει το νέο ρυθμιστικό σχέδιο για την Αθήνα.
Ενα μεγάλο τμήμα του νέου ρυθμιστικού συνδέεται με αναπλάσεις (από το Ελληνικό μέχρι την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου), αλλά οι τεχνικές εταιρείες έχουν εντοπίσει και σειρά σημαντικών παρεμβάσεων σε οδικούς άξονες, μέσα σταθερής τροχιάς, κλπ.
Με ενδιαφέρον παρακολουθούν οι διοικήσεις των κατασκευαστικών ομίλων την πρόβλεψη γαι μεταστροφή της παραδοσιακά ακμαίας οικοδομικής δραστηριότητας προς τις αναπλάσεις με βιοκλιματικό χαρακτήρα, με σημαντικότερα παραδείγματα τις μεγάλες παρεμβάσεις στα κέντρα Αθήνας και Πειραιά και στο θαλάσσιο μέτωπο.
Στα σιδηροδρομικά έργα προβλέπεται η ολοκλήρωση της Γραμμής Υψηλής Ταχύτητας (ΣΓΥΤ) Αθηνών-Θεσσαλονίκης με νέο κλάδο Ελευσίνα – Θήβα, για τη συντόμευση κατά 30 χλμ της διαδρομής και την απόδοση της υφιστάμενης γραμμής Αθήνας – Θήβας / Χαλκίδας αποκλειστικά σε προαστιακή χρήση.
Προβλέπεται, επίσης, η επέκταση του προαστιακού από το αεροδρόμιο «Ελευθ. Βενιζέλος» μέχρι το Λαύριο καθώς και η κατασκευή της διακλάδωσης Δουκ. Πλακεντίας – Ραφήνα. Ο διάδρομος της παλαιάς γραμμής Λαυρίου στο τμήμα σιδηροδρομικός σταθμός Κάντζας-Παιανίας μέχρι Κορωπί διατηρείται για μελλοντική χρήση από μέσο σταθερής τροχιάς.
Ενα μεγάλο τμήμα του νέου ρυθμιστικού συνδέεται με αναπλάσεις (από το Ελληνικό μέχρι την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου), αλλά οι τεχνικές εταιρείες έχουν εντοπίσει και σειρά σημαντικών παρεμβάσεων σε οδικούς άξονες, μέσα σταθερής τροχιάς, κλπ.
Με ενδιαφέρον παρακολουθούν οι διοικήσεις των κατασκευαστικών ομίλων την πρόβλεψη γαι μεταστροφή της παραδοσιακά ακμαίας οικοδομικής δραστηριότητας προς τις αναπλάσεις με βιοκλιματικό χαρακτήρα, με σημαντικότερα παραδείγματα τις μεγάλες παρεμβάσεις στα κέντρα Αθήνας και Πειραιά και στο θαλάσσιο μέτωπο.
Στα σιδηροδρομικά έργα προβλέπεται η ολοκλήρωση της Γραμμής Υψηλής Ταχύτητας (ΣΓΥΤ) Αθηνών-Θεσσαλονίκης με νέο κλάδο Ελευσίνα – Θήβα, για τη συντόμευση κατά 30 χλμ της διαδρομής και την απόδοση της υφιστάμενης γραμμής Αθήνας – Θήβας / Χαλκίδας αποκλειστικά σε προαστιακή χρήση.
Προβλέπεται, επίσης, η επέκταση του προαστιακού από το αεροδρόμιο «Ελευθ. Βενιζέλος» μέχρι το Λαύριο καθώς και η κατασκευή της διακλάδωσης Δουκ. Πλακεντίας – Ραφήνα. Ο διάδρομος της παλαιάς γραμμής Λαυρίου στο τμήμα σιδηροδρομικός σταθμός Κάντζας-Παιανίας μέχρι Κορωπί διατηρείται για μελλοντική χρήση από μέσο σταθερής τροχιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου