Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

"Ξεπαγώνουν" τον άξονα Ελευσίνα-Υλίκη !!!

Δύο νέα έργα που παραμένουν στάσιμα κατά τα τελευταία χρόνια επιδιώκει να προωθήσει το υπουργείο Υποδομών, με τα τέσσερα από τα πέντε υπό κατασκευή και αναβάθμιση μεγάλα οδικά έργα να παραμένουν στα χαρτιά.
Μεταξύ των δυο έργων που προωθούνται είναι και ο Άξονας Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη μήκους 50 χιλιομέτρων, για το οποίο μόλις προχθές το Υπουργείο Υποδομών προχώρησε στην επιλογή της εταιρείας που θα εκπονήσει τις γεωλογικές-γεωτεχνικές μελέτες.
Σύμφωνα με την σχετική απόφαση της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων έργων – αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Αθήνα-Θεσ/νίκη- Ευζώνοι, η κοινοπραξία Όμιλος τεχνικών μελετών-Σωτηρόπουλος & Συνεργάτες - Γεωτεχνολογική επελέγη για την εκπόνηση των απαραίτητων για το έργο μελετών.
Η αναβάθμιση του απαρχαιωμένου οδικού άξονα Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, Θήβα – Λιβαδειά – Αράχωβα – Ιτέα (κατά τμήματα) και Λαμία – Ιτέα – Αντίριο (κατά τμήματα) αποτελεί μακέτα τουλάχιστον από το 2006.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το καλοκαίρι του 2010 το Υποδομών είχε εξαγγείλει ότι θα προχωρήσει στην δημοπράτησή του μέσα στο 2011, ωστόσο το έργο εκτιμώμενου προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ παραμένει έως σήμερα στα «χαρτιά».
Η σημασία του συγκεκριμένου έργου είναι μεγάλη, δεδομένου ότι θα συνδέεται με τις εθνικές οδούς Αθηνών-Πατρών και Αθηνών-Λαμίας, παρακάμπτοντας δηλαδή την κυκλοφορία από το Λεκανοπέδιο.
Το υπουργείο Υποδομών θέτει ως χρονικό ορίζοντα για την δημοπράτηση του έργου το 2012, ωστόσο κάτι τέτοιο θεωρείται ανέφικτο, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: