Την απόφαση για τη χρηματοδότηση του έργου «Αναβάθμιση και βελτίωση της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ελευσίνας (Μάνδρας) – Θήβας», υπέγραψε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδης, γεγονός που οδηγεί στην άμεση έναρξη των σχετικών εργασιών.
Το συγκεκριμένο έργο, του οποίου η αναβάθμιση και βελτίωση αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, έχει μήκος 17, 7 χλμ. και σε αυτό εντάσσεται η διαμόρφωση οκτώ ισόπεδων κόμβων καθώς και του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου Βιλλίων. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης προβλέπεται και η διαπλάτυνση της Οδού καθώς και η δημιουργία δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 45.518.600 ευρώ και θα εκτελεστεί από τη Διεύθυνση Οδικών Έργων της ΓΓΔΕ του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
H Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας εξυπηρετεί τη σύνδεση μεταξύ πόλεων και οικισμών των Νομών Αττικής και Βοιωτίας και λειτουργεί σήμερα ως δεύτερος υπεραστικός άξονας Νότου - Βορρά διαμέσου του Ν. Αττικής, έχοντας σημαντική κυκλοφορία και μάλιστα βαριά λόγω της χρήσης της από φορτηγά που κινούνται από Κόρινθο – Ελευσίνα προς βορρά και αντίστροφα. Επίσης κατά τους θερινούς μήνες (κυρίως τα Σαββατοκύριακα) επιβαρύνεται με κίνηση μέσω Βιλλίων προς τις παραλίες του Κορινθιακού.
Το συγκεκριμένο έργο, του οποίου η αναβάθμιση και βελτίωση αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, έχει μήκος 17, 7 χλμ. και σε αυτό εντάσσεται η διαμόρφωση οκτώ ισόπεδων κόμβων καθώς και του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου Βιλλίων. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης προβλέπεται και η διαπλάτυνση της Οδού καθώς και η δημιουργία δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 45.518.600 ευρώ και θα εκτελεστεί από τη Διεύθυνση Οδικών Έργων της ΓΓΔΕ του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
H Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας εξυπηρετεί τη σύνδεση μεταξύ πόλεων και οικισμών των Νομών Αττικής και Βοιωτίας και λειτουργεί σήμερα ως δεύτερος υπεραστικός άξονας Νότου - Βορρά διαμέσου του Ν. Αττικής, έχοντας σημαντική κυκλοφορία και μάλιστα βαριά λόγω της χρήσης της από φορτηγά που κινούνται από Κόρινθο – Ελευσίνα προς βορρά και αντίστροφα. Επίσης κατά τους θερινούς μήνες (κυρίως τα Σαββατοκύριακα) επιβαρύνεται με κίνηση μέσω Βιλλίων προς τις παραλίες του Κορινθιακού.