-Λιβαδειά- Μια 100% Ελληνική διαδρομή ακολουθεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την παραγωγή των προϊόντων της. Ξεκινώντας από την προμήθεια ελληνικού κριθαριού για την παραγωγή της μπίρας, τη βυνοποίησή του στα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, την προμήθεια πάνω από 90% των πρώτων υλών για τη συσκευασία των προϊόντων της από την Ελλάδα αλλά και την απασχόληση 1.100 ατόμων στην παραγωγή και τη στελέχωση της εταιρίας στη χώρα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποδεικνύει στην πράξη τη συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η προμήθεια ελληνικού κριθαριού γίνεται με βάση το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας που η εταιρία συνεχίζει φέτος για 5η συνεχή χρονιά, ενώ τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία της είναι τα μοναδικά βυνοποιεία που υπάρχουν στην Ελλάδα. Ενημερωτική εκδήλωση για τους τοπικούς παραγωγούς και τους συνεργάτες της διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στη Λιβαδειά στις 28 Μαΐου με σκοπό την ενημέρωσή τους σχετικά με τα οφέλη του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, τις δράσεις της εταιρίας για την τόνωση της αγροτικής οικονομίας, καθώς και τη δέσμευσή της να προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την παραγωγή της μπίρας Amstel, ΑΛΦΑ και ΒΙΟΣ 5.
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Μηνάς Μαυρικάκης ανοίγοντας με ομιλία του την εκδήλωση ανέφερε σχετικά με το Πρόγραμμα: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ οι πράξεις είναι δυνατότερες από τα λόγια. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που παράγουμε προϊόντα τα οποία φτάνουν στον καταναλωτή ακολουθώντας μια 100% ελληνική διαδρομή ξεκινώντας από την ελληνική γη στην οποία καλλιεργείται το κριθάρι, συνεχίζοντας στα βυνοποιεία μας όπου μετατρέπεται σε βύνη και καταλήγοντας στα τέσσερα εργοστάσια μας όπου παράγεται η μπίρα».
Από το 2008 που ξεκίνησε το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύτηκε συνολικά περίπου 50.000 τόνους υψηλής ποιότητας ελληνικού κριθαριού από εγχώριους παραγωγούς. Η αξία της ποσότητας αυτής ανέρχεται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η προστιθέμενη αξία για την ελληνική κοινωνία ξεπερνάει τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Για το 2012, η εταιρία στοχεύει στην προμήθεια 25.000 τόνων ελληνικού κριθαριού. Επιπλέον, το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, το οποίο έχουν αγκαλιάσει ήδη 1.100 Έλληνες παραγωγοί, ενισχύει την απασχόληση σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Συγκεκριμένα, έχει δημιουργήσει 320 νέες θέσεις εργασίας, εκ των οποίων οι 265 είναι αποκλειστικά στον αγροτικό τομέα (βάσει προτύπου Μελέτης της Triple Value/2008).
Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Σήμερα έχει 4 εργοστάσια σε όλη την Ελλάδα, τρία εργοστάσια μπίρας στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα και ένα εργοστάσιο στη Λαμία που παράγει το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Εδώ και αρκετά χρόνια, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δραστηριοποιείται ενεργά σε θέματα που αφορούν το κοινωνικό σύνολο, με έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας και στην ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση του αλκοόλ.
Τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας λειτουργούν με φυσικό αέριο, και όχι με πετρέλαιο – περιορίζοντας έτσι δραστικά την ατμοσφαιρική ρύπανση. Παράλληλα πραγματοποιείται καθαρισμός των υγρών αποβλήτων, ενώ οι εργαζόμενοι ενημερώνονται και κινητοποιούνται σχετικά με την ανακύκλωση. Μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του περσινού Αυγούστου, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μελέτησε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν και υλοποίησε άμεσα ένα πρόγραμμα υποστήριξης σε επίπεδο βοήθειας αλλά και πρόληψης με την προσφορά 15 πυροσβεστικών οχημάτων σε αντίστοιχους δήμους της χώρας.
Παράλληλα, η συμμετοχή στα κοινωνικά, αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα αποτελεί σημαντικό άξονα της δραστηριότητας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Ήταν Μέγας Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα, ενώ από το 2005 χορηγεί την πιο δημοφιλή αθλητική διοργάνωση, το UEFA Champions League και στηρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο, χορηγώντας τη SUPER LEAGUE. Παράλληλα, μέσω της Heineken, προσφέρει τη δυνατότητα στους λάτρεις της καλής ξένης μουσικής να απολαμβάνουν μοναδικές μουσικές βραδιές, ενώ, μέσω της Amstel, υποστηρίζει την καλή ελληνική μουσική και πολλά ακόμα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η προμήθεια ελληνικού κριθαριού γίνεται με βάση το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας που η εταιρία συνεχίζει φέτος για 5η συνεχή χρονιά, ενώ τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία της είναι τα μοναδικά βυνοποιεία που υπάρχουν στην Ελλάδα. Ενημερωτική εκδήλωση για τους τοπικούς παραγωγούς και τους συνεργάτες της διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στη Λιβαδειά στις 28 Μαΐου με σκοπό την ενημέρωσή τους σχετικά με τα οφέλη του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, τις δράσεις της εταιρίας για την τόνωση της αγροτικής οικονομίας, καθώς και τη δέσμευσή της να προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την παραγωγή της μπίρας Amstel, ΑΛΦΑ και ΒΙΟΣ 5.
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Μηνάς Μαυρικάκης ανοίγοντας με ομιλία του την εκδήλωση ανέφερε σχετικά με το Πρόγραμμα: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ οι πράξεις είναι δυνατότερες από τα λόγια. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που παράγουμε προϊόντα τα οποία φτάνουν στον καταναλωτή ακολουθώντας μια 100% ελληνική διαδρομή ξεκινώντας από την ελληνική γη στην οποία καλλιεργείται το κριθάρι, συνεχίζοντας στα βυνοποιεία μας όπου μετατρέπεται σε βύνη και καταλήγοντας στα τέσσερα εργοστάσια μας όπου παράγεται η μπίρα».
Από το 2008 που ξεκίνησε το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύτηκε συνολικά περίπου 50.000 τόνους υψηλής ποιότητας ελληνικού κριθαριού από εγχώριους παραγωγούς. Η αξία της ποσότητας αυτής ανέρχεται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η προστιθέμενη αξία για την ελληνική κοινωνία ξεπερνάει τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Για το 2012, η εταιρία στοχεύει στην προμήθεια 25.000 τόνων ελληνικού κριθαριού. Επιπλέον, το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, το οποίο έχουν αγκαλιάσει ήδη 1.100 Έλληνες παραγωγοί, ενισχύει την απασχόληση σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.
Συγκεκριμένα, έχει δημιουργήσει 320 νέες θέσεις εργασίας, εκ των οποίων οι 265 είναι αποκλειστικά στον αγροτικό τομέα (βάσει προτύπου Μελέτης της Triple Value/2008).
Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Σήμερα έχει 4 εργοστάσια σε όλη την Ελλάδα, τρία εργοστάσια μπίρας στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα και ένα εργοστάσιο στη Λαμία που παράγει το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Εδώ και αρκετά χρόνια, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δραστηριοποιείται ενεργά σε θέματα που αφορούν το κοινωνικό σύνολο, με έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας και στην ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση του αλκοόλ.
Τα εργοστάσια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας λειτουργούν με φυσικό αέριο, και όχι με πετρέλαιο – περιορίζοντας έτσι δραστικά την ατμοσφαιρική ρύπανση. Παράλληλα πραγματοποιείται καθαρισμός των υγρών αποβλήτων, ενώ οι εργαζόμενοι ενημερώνονται και κινητοποιούνται σχετικά με την ανακύκλωση. Μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του περσινού Αυγούστου, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μελέτησε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν και υλοποίησε άμεσα ένα πρόγραμμα υποστήριξης σε επίπεδο βοήθειας αλλά και πρόληψης με την προσφορά 15 πυροσβεστικών οχημάτων σε αντίστοιχους δήμους της χώρας.
Παράλληλα, η συμμετοχή στα κοινωνικά, αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα αποτελεί σημαντικό άξονα της δραστηριότητας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Ήταν Μέγας Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα, ενώ από το 2005 χορηγεί την πιο δημοφιλή αθλητική διοργάνωση, το UEFA Champions League και στηρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο, χορηγώντας τη SUPER LEAGUE. Παράλληλα, μέσω της Heineken, προσφέρει τη δυνατότητα στους λάτρεις της καλής ξένης μουσικής να απολαμβάνουν μοναδικές μουσικές βραδιές, ενώ, μέσω της Amstel, υποστηρίζει την καλή ελληνική μουσική και πολλά ακόμα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας.