Μπλόκα σε κεντρικά σημεία των εθνικών οδικών δικτύων έχουν στήσει οι αγρότες, που διαμαρτύρονται για τις χαμηλές τιμές πώλησης των προϊόντων τους. Κλειστή παραμένει η εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Αθήνας στο ύψος των Τεμπών, ενώ αγρότες απέκλεισαν και το αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης».
Συγκεκριμένα:
Την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών, στο ύψος των Τεμπών, έκλεισαν από τη μία το μεσημέρι της Τρίτης αγρότες της Θεσσαλίας. Η κυκλοφορία διεξάγεται από Δομοκό Ν. Μοναστήρι - Φάρσαλα - Ελασσόνα. Επίσης αλλά δύο μπλόκα υπάρχουν στη Νίκαια Λάρισας και στον κόμβο Μικροθηβών.
Επίσης, σε δύο κομβικά σημεία απέκλεισαν από τη 1:30 το μεσημέρι την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας οι αγρότες της Φθιώτιδας και της Βοιωτίας, καθώς και σε ένα την παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών, προκαλώντας "έμφραγμα" στην κυκλοφορία στον εθνικό άξονα. Παράλληλα, για περίπου μισή ώρα οι αγρότες απέκλεισαν και τη σιδηροδρομική γραμμή στο ύψος της Δαύλειας. Η κυκλοφορία γίνεται με πολύ μεγάλη ταλαιπωρία μέσω επαρχιακών και αγροτικών δρόμων, στους οποίους συνεχώς επεκτείνουν τους αποκλεισμούς τους οι αγρότες.
Περισσότερο από έξι ώρες χρειάζονται οι οδηγοί των αυτοκινήτων για να διανύσουν μέσα από παράπλευρους δρόμους μια διαδρομή της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που δεν ξεπερνούσε τη μία ώρα. Για να φτάσουν από τη Θήβα μέχρι τη Λαμία είναι υποχρεωμένοι να κινηθούν από εναλλακτικές διαδρομές και να φτάσουν στην Αράχοβα και την Άμφισσα, και από εκεί να κατευθυνθούν προς τη Λαμία.
Δεκάδες αυτοκίνητα κινούνται με πολύ αργούς ρυθμούς στην παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών στα χωριά Ελάτεια και Παρόρι, αλλά και στην παράκαμψη της Λαμίας και στα χωριά Μοσχοχώρι, Ηράκλεια και Δαμάστα.
Ειδικότερα, στη Λαμία, οι αγρότες από τη 1:30 το μεσημέρι έχουν αποκλείσει με τρακτέρ την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο 210 χλμ, λίγο πριν τον κόμβο της Λαμίας.
Η Αστυνομία εκτρέπει προς το παρόν την κυκλοφορία από την παλαιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών και κατευθύνει όλα τα αυτοκίνητα στο Μπράλλο. Από κει και μετά, τα μεν φορτηγά κατευθύνονται προς την Άμφισσα για να συνεχίσουν προς Δελφούς-Αράχοβα και από κει προς τη Λιβαδειά για να βγουν και πάλι στην εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών στο ύψος της Θήβας. Σε ό,τι αφορά τα ΙΧ, από το Μπράλλο συνεχίζουν προς Αμφίκλεια -Τιθορέα - Ελάτεια και από κει μέσα από αγροτικούς δρόμους παρακάμπτουν το μπλόκο των αγροτών που έχει στηθεί στην παλιά εθνική οδό στα όρια της Φθιώτιδας με τη Βοιωτία, για να συνεχίσουν προς τη Λιβαδειά και τη Θήβα και να μπουν και πάλι στο εθνικό δίκτυο στο ύψος της διασταύρωσης των Θηβών.
Οι αγρότες στην περιοχή της Λαμίας απειλούν να διευρύνουν την Τετάρτη τους αποκλεισμούς, κλείνοντας και την παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών.
Στον κόμβο του Κάστρου έχει αποκλειστεί η εθνική οδός από τρακτέρ που έχουν συγκεντρωθεί από τη Λιβαδειά, τα Βάγια και τον Ορχομενό. Μέχρι τις 3 το μεσημέρι οι αγρότες είχαν αφήσει ανοιχτούς κάποιους παραπλευρους δρόμους για να εξελίσσεται η κυκλοφορία, τους οποίους όμως έκλεισαν στη συνέχεια.
Το τρίτο μπλόκο των αγροτών, είναι στην παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών στα όρια της Φθιώτιδας με τη Βοιωτία, όπου τρακτέρ έχουν αποκλείσει την κυκλοφορία στο συγκεκριμένο δρόμο, που αποτελούσε εναλλακτική διαδρομή του εθνικού οδικού άξονα. Οι αγρότες προς το παρόν επιτρέπουν την κυκλοφορία μέσα από χωριά, ενώ αναφέρουν ότι στη συνέχεια, και ανάλογα με την εξέλιξη, θα προχωρήσουν και σε αυτό τον αποκλεισμό. Οι αγρότες, στις 3:30 μετά το μεσημέρι, απέκλεισαν συμβολικά για περίπου μισή ώρα τη σιδηροδρομική γραμμή που διέρχεται από κείνο το σημείο.
Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν στα κομβικά σημεία που έχουν αποκλείσει.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, τα στελέχη της ΓΕΣΑΣΕ που συμμετέχουν στα συλλαλητήρια ανέφεραν ότι "εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έχουν μεταφερθεί από τις τσέπες των αγροτών σε ποικιλώνυμα κερδοσκοπικά συμφέροντα, δημιουργώντας στην ύπαιθρο μια εικόνα φτώχειας και ερήμωσης".
Μόνοι κερδισμένοι από την αγροτική πολιτική της κυβέρνησης είναι τα κερδοσκοπικά κυκλώματα που λυμαίνονται ανενόχλητα τον αγροτικό τομέα, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΓΕΣΑΣΕ, και προσθέτει ότι "φέτος, για δεύτερη χρονιά μέσα στην τελευταία 5ετία, έχουν καταρρεύσει πλήρως οι αγροτικές τιμές, με την κυβέρνηση απλώς να παρακολουθεί και να μην αντιδρά αποτρέποντας την καταλήστευση του αγροτικού εισοδήματος".
Συγκεκριμένα:
Την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών, στο ύψος των Τεμπών, έκλεισαν από τη μία το μεσημέρι της Τρίτης αγρότες της Θεσσαλίας. Η κυκλοφορία διεξάγεται από Δομοκό Ν. Μοναστήρι - Φάρσαλα - Ελασσόνα. Επίσης αλλά δύο μπλόκα υπάρχουν στη Νίκαια Λάρισας και στον κόμβο Μικροθηβών.
Επίσης, σε δύο κομβικά σημεία απέκλεισαν από τη 1:30 το μεσημέρι την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας οι αγρότες της Φθιώτιδας και της Βοιωτίας, καθώς και σε ένα την παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών, προκαλώντας "έμφραγμα" στην κυκλοφορία στον εθνικό άξονα. Παράλληλα, για περίπου μισή ώρα οι αγρότες απέκλεισαν και τη σιδηροδρομική γραμμή στο ύψος της Δαύλειας. Η κυκλοφορία γίνεται με πολύ μεγάλη ταλαιπωρία μέσω επαρχιακών και αγροτικών δρόμων, στους οποίους συνεχώς επεκτείνουν τους αποκλεισμούς τους οι αγρότες.
Περισσότερο από έξι ώρες χρειάζονται οι οδηγοί των αυτοκινήτων για να διανύσουν μέσα από παράπλευρους δρόμους μια διαδρομή της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας που δεν ξεπερνούσε τη μία ώρα. Για να φτάσουν από τη Θήβα μέχρι τη Λαμία είναι υποχρεωμένοι να κινηθούν από εναλλακτικές διαδρομές και να φτάσουν στην Αράχοβα και την Άμφισσα, και από εκεί να κατευθυνθούν προς τη Λαμία.
Δεκάδες αυτοκίνητα κινούνται με πολύ αργούς ρυθμούς στην παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών στα χωριά Ελάτεια και Παρόρι, αλλά και στην παράκαμψη της Λαμίας και στα χωριά Μοσχοχώρι, Ηράκλεια και Δαμάστα.
Ειδικότερα, στη Λαμία, οι αγρότες από τη 1:30 το μεσημέρι έχουν αποκλείσει με τρακτέρ την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο 210 χλμ, λίγο πριν τον κόμβο της Λαμίας.
Η Αστυνομία εκτρέπει προς το παρόν την κυκλοφορία από την παλαιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών και κατευθύνει όλα τα αυτοκίνητα στο Μπράλλο. Από κει και μετά, τα μεν φορτηγά κατευθύνονται προς την Άμφισσα για να συνεχίσουν προς Δελφούς-Αράχοβα και από κει προς τη Λιβαδειά για να βγουν και πάλι στην εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών στο ύψος της Θήβας. Σε ό,τι αφορά τα ΙΧ, από το Μπράλλο συνεχίζουν προς Αμφίκλεια -Τιθορέα - Ελάτεια και από κει μέσα από αγροτικούς δρόμους παρακάμπτουν το μπλόκο των αγροτών που έχει στηθεί στην παλιά εθνική οδό στα όρια της Φθιώτιδας με τη Βοιωτία, για να συνεχίσουν προς τη Λιβαδειά και τη Θήβα και να μπουν και πάλι στο εθνικό δίκτυο στο ύψος της διασταύρωσης των Θηβών.
Οι αγρότες στην περιοχή της Λαμίας απειλούν να διευρύνουν την Τετάρτη τους αποκλεισμούς, κλείνοντας και την παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών.
Στον κόμβο του Κάστρου έχει αποκλειστεί η εθνική οδός από τρακτέρ που έχουν συγκεντρωθεί από τη Λιβαδειά, τα Βάγια και τον Ορχομενό. Μέχρι τις 3 το μεσημέρι οι αγρότες είχαν αφήσει ανοιχτούς κάποιους παραπλευρους δρόμους για να εξελίσσεται η κυκλοφορία, τους οποίους όμως έκλεισαν στη συνέχεια.
Το τρίτο μπλόκο των αγροτών, είναι στην παλιά εθνική οδό Λαμίας-Αθηνών στα όρια της Φθιώτιδας με τη Βοιωτία, όπου τρακτέρ έχουν αποκλείσει την κυκλοφορία στο συγκεκριμένο δρόμο, που αποτελούσε εναλλακτική διαδρομή του εθνικού οδικού άξονα. Οι αγρότες προς το παρόν επιτρέπουν την κυκλοφορία μέσα από χωριά, ενώ αναφέρουν ότι στη συνέχεια, και ανάλογα με την εξέλιξη, θα προχωρήσουν και σε αυτό τον αποκλεισμό. Οι αγρότες, στις 3:30 μετά το μεσημέρι, απέκλεισαν συμβολικά για περίπου μισή ώρα τη σιδηροδρομική γραμμή που διέρχεται από κείνο το σημείο.
Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να παραμείνουν στα κομβικά σημεία που έχουν αποκλείσει.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, τα στελέχη της ΓΕΣΑΣΕ που συμμετέχουν στα συλλαλητήρια ανέφεραν ότι "εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έχουν μεταφερθεί από τις τσέπες των αγροτών σε ποικιλώνυμα κερδοσκοπικά συμφέροντα, δημιουργώντας στην ύπαιθρο μια εικόνα φτώχειας και ερήμωσης".
Μόνοι κερδισμένοι από την αγροτική πολιτική της κυβέρνησης είναι τα κερδοσκοπικά κυκλώματα που λυμαίνονται ανενόχλητα τον αγροτικό τομέα, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΓΕΣΑΣΕ, και προσθέτει ότι "φέτος, για δεύτερη χρονιά μέσα στην τελευταία 5ετία, έχουν καταρρεύσει πλήρως οι αγροτικές τιμές, με την κυβέρνηση απλώς να παρακολουθεί και να μην αντιδρά αποτρέποντας την καταλήστευση του αγροτικού εισοδήματος".
1 σχόλιο:
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Στα παλιά πολυήμερα μπλόκα στη διασταύρωση Βαγίων,το άνοιγμα και κλείσιμο της αλυσίδας,γινότανε απο Αλβανούς που δουλεύανε στα χωράφια και τους είχανε φέρει να κάνουν αυτή τη δουλειά,για να μήν κουράζονται οι αφέντες.Οι οικονομικοί μετανάστες,να τους πούμε έτσι να μήν μας κατηγορήσουνε
για ρατσιστές,ανοίγανε και κλείνανε το δρόμο κατά πώς γουστάρανε.Οι περισσότεροι τότε ίσως και όλοι ήτανε παράνομοι χωρίς
χαρτιά.Δηλαδή στον τόπο μου κάνανε κουμάντο αν θα βγώ ή θα μπώ και πού θα πάω αλλοδαποί πού ήτανε παράνομα στην Ελλάδα. Ήμουνα μάρτυρας σε σκηνή που δεν αφήνανε να περάσουνε δύο Ι.Χ.που συνοδεύανε
νεκρό στο χωριό του.Κάποιος θα το θυμάται δεν μπορεί. Αλλη μέρα ήρθε το περιπολικό που παρακάλεσε με νοήματα τους μεγαλοκαρχαρίες βαμπακοπαραγωγούς να απομακρύνουν τους Αλβανούς γιατί ήτανε πρόκληση.
Δεν έχω προηγούμενα με τους αγρότες αλλά πρέπει να σκεφθούν οτι για τα προβλήματά τους φταίνε πρώτα οι ίδιοι.Φαγώθηκαν εκατοντάδες εκατομύρια στις ασυδοσίες λές και ο ουρανός θα έβρεχε πάντα λεφτά αέρα.Διαλυθήκανε και ξεπουληθήκανε οι Συνεταιρισμοί από επιτήδειους και όμως ούτε διαμαρτυρήθηκε κανείς ούτε κατηγορήθηκε κανείς ούτε κλείσανε για δείγμα ένα μονοπάτι.Με αυτή τη διαγωγή όμως είναι σαν να είναι όλοι συνένοχοι.
Και να θυμόμαστε οτι μια νταλίκα που στείλατε τότε να περάσει από τις στροφές στο Μαυρομάτι τούμπαρε επειδή ο δρόμος γλύστραγε και αν δεν κάνω λάθος ο οδηγός σκοτώθηκε.
Σωστό αγώνα λοιπόν αλλά πάντοτε όχι μόνο κατά πώς σας βολεύει.Γιατί αλλοιώς και το δίκιο σας χάνετε και αντιπάθειες δημιουργείτε.
Δημοσίευση σχολίου