Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Οι έφηβοι της Θήβας προτείνουν λύσεις για οικολογικές μετακινήσεις


Με το σύνθημα «Οι Μαθητές ερευνούν, οι Πόλεις ενημερώνονται, η Κοινωνία ευαισθητοποιείται» και με την πεταλούδα για έμβλημα, μαθητές από 27 πόλεις της χώρας μελετούν τις υπάρχουσες συνθήκες και προτείνουν τρόπους για τη σωστή χρήση των Μέσων Μεταφοράς στην πόλη τους με σκοπό τη μείωση εκπομπών που ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα.
Την Παρασκευή 6 Μαρτίου, ο Δήμος Θήβαίων υποδέχεται τις προτάσεις για τα προβλήματα μετακίνησης στην πόλη της Θήβας που ετοίμασαν οι μαθητές της τρίτης τάξης του Γυμνασίου του 5ου Γυμνασίου και του 1ου Γυμνασίου Θήβας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου στην Αίθουσα ΄΄Αλέξανδρος Κοφίνης΄΄ (Λουκά Μπέλου 1, Θήβα) και ώρα 18.00 το απόγευμα. Οι μαθητές θα παρουσιάσουν προτάσεις και λύσεις ενώ θα απαντήσουν σε ερωτήσεις των πολιτών για τα προβλήματα που προκαλεί στην λειτουργία της πόλης η αλόγιστη χρήση των αυτοκινήτων.
Η εκστρατεία διοργανώνεται από το ECOCITY και τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, του Επιτρόπου Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.
Η καλύτερη εργασία θα ανακοινωθεί σε ειδική Τελετή που θα γίνει στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών το Σάββατο 4 Απριλίου 2009 και η νικήτρια ομάδα θα ταξιδέψει στις Βρυξέλλες τον Ιούνιο φιλοξενούμενη από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Οι ομάδες μαθητών με τις τέσσερις καλύτερες δημιουργικές εργασίες θα βρεθούν για μία εβδομάδα τον Αύγουστο στην περιβαλλοντική κατασκήνωση “ECOCAMP” στη Ροδέα Καλαβρύτων, ενώ τα έργα τους θα παρουσιαστούν στην ειδική Έκθεση στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος.
Κύριος Χορηγός της Εκστρατείας είναι η Toyota Ελλάς και το Toyota Fund For Europe. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η εφημερίδα Απογευματινή, τα περιοδικά Auto Motor und Sport, Auto Tρίτη, Κεφάλαιο, Re:CSR, Ecotec και Περιβάλλον 21. Υποστηρικτές είναι η εταιρία καυσίμων JETOIL, ο ασφαλιστικός οργανισμός ING και η διαφημιστική εταιρία JNL+. Aρωγοί είναι το Aττικό Μετρό, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και η εταιρία Inform Π. Λύκος Α.Ε.
Περισσότερες πληροφορίες και στοιχεία για την εκστρατεία είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα http://www.ecomobility.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: