Βάσω Τσόνογλου: «O δρόμος … βρήκε το δρόμο του»
«Γι’ αυτό το έργο πρέπει να πω ότι δώσαμε την αναγκαία χρηματοδότηση, ζητήσαμε την επιτάχυνση της ολοκλήρωσης της μελέτης και αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες μας και το μελετητικό γραφείο δεσμεύονται ότι το Σεπτέμβριο θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες. Όλα αυτά μπορούν μέχρι το φθινόπωρο να ολοκληρωθούν και στη συνέχεια να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.»
Την Παρασκευή 20 Μαίου 2011 στην Ολομέλεια της Βουλής ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κος Ι. Μαγκριώτης απάντησε στην ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής του νομούς μας κα Βασιλική Τσόνογλου-Βυλλιώτη αναφορικά με την ανατολική παράκαμψη Θηβών.
Η συνομιλία της κας Τσόνογλου Βυλλιώτη και του Υφυπουργού κου Ι. Μαγκριώτη είχε ως εξής:
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΟΝΟΓΛΟΥ-ΒΥΛΛΙΩΤΗ: Κύρια Πρόεδρε, κύριε Υπουργέ, η πόλη των Θηβών είναι η μεγαλύτερη στο Νομό Βοιωτίας. Έχει πληθυσμό πάνω από τριάντα πέντε χιλιάδες κατοίκους, πλην όμως υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα όσον αφορά τις υποδομές της. Συγκεκριμένα, στερείται περιφερειακών οδών.
Μια και η πόλη των Θηβών βρίσκεται πάνω στον κόμβο της Θήβας, στην παλιά Εθνική Οδό από Ελευσίνα προς Θήβα και Λειβαδιά, δηλαδή την παλιά Εθνική Οδό Θηβών-Λεβαδίας, υπάρχει το εξής ζήτημα. Υπάρχει έλλειψη περιφερειακών οδών, με συνέπεια όλη η υπερτοπική κυκλοφορία των βαρέως τύπου οχημάτων, που διέρχεται από την παλιά Εθνική Οδό, από Ελευσίνα προς Θήβα και κατευθύνεται είτε προς τη νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας είτε προς την παλιά Εθνική Θηβών-Λειβαδιάς ή προς την Εθνική Οδό Θηβών-Χαλκίδας, να περνάνε μέσα από τον ιστό της πόλης, μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές.
Έτσι, υπάρχει ζήτημα οδικής ασφάλειας και κυκλοφορίας των κατοίκων, κάθονται τα οδοστρώματα λόγω των βαρέων φορτίων που διέρχονται και υπάρχει κίνδυνος για την κίνηση των πολιτών, όπως και από τα καυσαέρια υπάρχει κίνδυνος ρύπανσης του περιβάλλοντος για τους περιοίκους.
Η συνέχεια εδω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου