«Με προχειρότητα και επιπολαιότητα αντιμετωπίζει η σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας το ζήτημα των μονιμοποιήσεων των εκπαιδευτικών που εκκρεμούν από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008 », ανέφερε ο βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας Μιχάλης Γιαννάκης, με αφορμή τη δήλωση της υπουργού σχετικά με τον ελάχιστο αριθμό των νέων προσλήψεων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
«Παρατείνεται διαρκώς η αγωνία για χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν για την έκβαση του διορισμού τους και ενώ επέτυχαν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008», δήλωσε ο Μιχάλης Γιαννάκης ζητώντας από την υπουργό μέσω ερώτησης περαιτέρω διευκρινήσεις για το ζήτημα.
Ταυτοχρόνως διερωτάται «πώς είναι δυνατόν να παρέχεται καλύτερης ποιότητας εκπαίδευση όταν στο παρελθόν η τωρινή κυβέρνηση λοιδορούσε τη Νέα Δημοκρατία για ισοπέδωση με την πρόσληψη περί των 14.000 εκπαιδευτικών», συνεχίζοντας τόνισε πώς:
«Για να υλοποιηθεί η φιλοσοφία ‘πρώτα ο μαθητής’ χρειάζεται να τον υποδεχτούν και οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Παράλληλα είναι αναγκαία η αποκατάσταση της αδικίας για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς».
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Αθήνα, 4 Αυγούστου 2011
ΘΕΜΑ: «Μετέωροι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί του 2008 »
Κυρία Υπουργέ,
Οι αδιόριστοι επιτυχόντες εκπαιδευτικοί του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 για ακόμη ένα καλοκαίρι αναμένουν απαντήσεις σε ότι αφορά την πρόσληψή τους.
Μετά τις τελευταίες σας εξαγγελίες ότι θα προσληφθούν περί τις 600 θέσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, εύλογο είναι το ερώτημα στους ίδιους και τις οικογένειές τους για το ποιό θα είναι το μέλλον τους στη δημόσια εκπαίδευση.
Είναι αδύνατον η σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας να οραματίζεται ένα νέο σχολείο με επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό όταν δεν έχει υλοποιηθεί από την πολιτεία η ελάχιστη υποχρέωση διορισμού τους, οξύνοντας το ήδη διογκωμένο πρόβλημα της ελλιπούς επάνδρωσης των σχολικών μονάδων.
Κατόπιν τούτων ερωτάται η κύρια υπουργός:
-Πώς προέκυψε ο πρόσφατος αριθμός που εξαγγείλατε περί 600 μόνο νέων θέσεων με δεδομένο ότι ο αριθμός των επιτυχόντων που παραμένουν αδιόριστοι είναι πολύ περισσότερος από αυτόν και ότι οι αναμενόμενες αποχωρήσεις ανέρχονται περί τις 11.500;
-Ποια η επιμέρους κατανομή των θέσεων ανά ειδικότητα και κλάδο;
-Πότε προβλέπεται η πλήρης απορρόφηση των επιτυχόντων στη δημόσια εκπαίδευση;
«Παρατείνεται διαρκώς η αγωνία για χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν για την έκβαση του διορισμού τους και ενώ επέτυχαν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008», δήλωσε ο Μιχάλης Γιαννάκης ζητώντας από την υπουργό μέσω ερώτησης περαιτέρω διευκρινήσεις για το ζήτημα.
Ταυτοχρόνως διερωτάται «πώς είναι δυνατόν να παρέχεται καλύτερης ποιότητας εκπαίδευση όταν στο παρελθόν η τωρινή κυβέρνηση λοιδορούσε τη Νέα Δημοκρατία για ισοπέδωση με την πρόσληψη περί των 14.000 εκπαιδευτικών», συνεχίζοντας τόνισε πώς:
«Για να υλοποιηθεί η φιλοσοφία ‘πρώτα ο μαθητής’ χρειάζεται να τον υποδεχτούν και οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Παράλληλα είναι αναγκαία η αποκατάσταση της αδικίας για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς».
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Αθήνα, 4 Αυγούστου 2011
ΘΕΜΑ: «Μετέωροι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί του 2008 »
Κυρία Υπουργέ,
Οι αδιόριστοι επιτυχόντες εκπαιδευτικοί του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 για ακόμη ένα καλοκαίρι αναμένουν απαντήσεις σε ότι αφορά την πρόσληψή τους.
Μετά τις τελευταίες σας εξαγγελίες ότι θα προσληφθούν περί τις 600 θέσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, εύλογο είναι το ερώτημα στους ίδιους και τις οικογένειές τους για το ποιό θα είναι το μέλλον τους στη δημόσια εκπαίδευση.
Είναι αδύνατον η σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας να οραματίζεται ένα νέο σχολείο με επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό όταν δεν έχει υλοποιηθεί από την πολιτεία η ελάχιστη υποχρέωση διορισμού τους, οξύνοντας το ήδη διογκωμένο πρόβλημα της ελλιπούς επάνδρωσης των σχολικών μονάδων.
Κατόπιν τούτων ερωτάται η κύρια υπουργός:
-Πώς προέκυψε ο πρόσφατος αριθμός που εξαγγείλατε περί 600 μόνο νέων θέσεων με δεδομένο ότι ο αριθμός των επιτυχόντων που παραμένουν αδιόριστοι είναι πολύ περισσότερος από αυτόν και ότι οι αναμενόμενες αποχωρήσεις ανέρχονται περί τις 11.500;
-Ποια η επιμέρους κατανομή των θέσεων ανά ειδικότητα και κλάδο;
-Πότε προβλέπεται η πλήρης απορρόφηση των επιτυχόντων στη δημόσια εκπαίδευση;
Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
Μιχάλης Γιαννάκης
Βουλευτής Βοιωτίας
Μιχάλης Γιαννάκης
Βουλευτής Βοιωτίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου